Hai Romania! Eurovision 2010

In seara asta las cartile pentru tv. Pentru Eurovision.

N-am mai urmarit in ultimii trei ani decat foarte putin… asta dupa ce Mihai Traistaru a luat doar locul 4, cu Tornero, mama lor de finlandezi halleluisti.

Nu ma omor nici de data asta dupa melodia care ne reprezinta, dar sunt de-ai nostri, asa ca ii sustinem oricum.
Ordinea in care vom auzi piesele este urmatoarea:
1. Azerbaidjan – Safura, Drip Drop – zau n-as vrea sa castige!
2. Spania – Daniel Diges, Algo pequenito – pequenito cred ca e creierul lui din moment ce se prezinta cu melodia asta 8-|
3. Norvegia – Didrick, My Heart Is Yours – ok… eurovisionista si cam atat.

4. Moldova – Sunstroke Project & Olia Tira, Run Away – cu orice ar veni, tot 12 le dam c-asa-i frumos!
5. Cipru – Jon Lilygreen and The Islanders, Life Looks better In Spring – like it!! dar nu are sanse.
6. Bosnia si Hertegovina – Vucasin Brajic, Thunder And Lightning
7. Belgia – Tom Dice, Me And My Guitar – nice.
8. Serbia – Milan Stankovic, Ovo je Balkan
9. Belarus – 3+2, Butterflies
10.Irlanda – Niamh Kavanagh, It’s For You – no.
11. Grecia – Giorgos Alkaios & Friends, Opa
12. Marea Britanie – Josh Dubovie, That Sounds Good To Me
13. Georgia – Sofia Nizharadze, Shine – nice.
14. Turcia – maNga, We Could Be The Same – mmmm…
15. Albania – Juliana Pasha, It’s All About You
16. Islanda – Hera Bjork, Je ne Sais Quoi
17. Ucraina – Alyosha, Sweet people – mmmm…
18. Franta – Jessy Matador, Allez Olla Ole – oh,c’mon!
19. Romania – Paula Si Ovi, Playing With Fire
20. Rusia – Peter Nalitch & Friends, Lost And Forgotten
21. Armenia – Eva Rivas, Apricot Stone – mda, fata cu caisele.
22. Germania – Lena, Satellite
23. Portugalia – Filipa Azevedo, Ha Dias Assim
24. Israel – Harel Skaat, Milim – mmmm…
25. Danemarca – Chanee & N’evergreen, In a moment like this – mmmm…
Nu stiu toate melodiile, am urmarit doar a doua semifinala si numai cateva le-am auzit inainte. In seara asta sigur imi schimb parerea despre unii de mai sus, ramane de vazut.
Castigatori la Oslo? Nu cred. In primii zece? Sper!
Hai Paula si Ovi, hai Romania!

Ps: Romania este prima tara care acorda note.

Later edit:
SUNTEM PE LOCUL TREI!😀

Hai, hai, sa va mai aud acum pe cei carcotasi :)))
Cel mai tare ma bucura faptul ca romanii pot sta cu fruntea sus din nou, dupa dezastrul de anul trecut si dupa ce un ziarist britanic a scris zilele trecute: „Romania, Rusia si Finlanda ar trebui sa-si plece capetele de rusine pentru melodiile trimise la Eurovision 2010”.
Marea Britanie trebuie sa isi plece capul pentru ca face cercul celor The big four de rusine, fiind ultima clasata la aceasta editie.

Eurovision 2010 – Germania castigatoare cu 246 puncte. Lena, Satellite si al ei accent ciudatel.

Turcia pe 2, cu 170 puncte.
9 puncte de mai luam si faceam de cea mai buna prestatie eurovisionistica a Romaniei😀
Dar nu e rau nici asa, chiar deloc! Am urcat in top incet si sigur, cu puncte putine pe rand de la fiecare tara, dar toate la un loc indeajuns cat sa ne faca mandri.

Ne-au votat:
Irlanda – cu 7 puncte – am inceput bine!
Serbia – cu 6 puncte
Albania – 5 puncte
Turcia – 2 puncte – uratilor, si noi va difuzam serialele :-w
Polonia – 6 puncte
Bosnia – 2 puncte
Slovenia – 7 puncte – alta viata!
Rusia – 3 puncte
Portugalia – 10 puncte – eeee?
Azerbaidjan – 7 puncte
Grecia – 4 puncte
Islanda – 5 puncte
Danemarca – 8 puncte
Spania – 10 puncte – va mira? :)) Pacat ca nu este si Italia implicata, scoteam 12 puncte si ii intreceam pe turci >:)
Slovacia – 1 punct nenorocit
Ucraina – 2 puncte, mama voastra dar…
Letonia – 3 puncte
Malta – 5 puncte
Norvegia – 8 puncte – multumim Ovi ca esti cetatean norvegian :)) Cel putin asa au zis prezentatorii.
Cipru – 8 puncte
Lituania – 2 puncte
Belarus – 1 punct
Elvetia – 4 puncte
Marea Britanie – presa lor ne face de ras, dar totusi primim puncte :)) 8 chiar! Sa se zgarie pe ochi ziaristul de la The Telegraph
Olanda – 5 puncte
Israel – 8 puncte
Moldova – 12 puncte!😀
Suedia – 10 puncte
Armenia – 1 punct, macar l-au dat si pe acesta, nu ca bulgarii😐 .

Si uite asa se castiga un loc 3 la Eurovision.
Exista deci speranta si pentru romani. Trece criza, strangem bani si facem si noi concurs, no?

Felicitari Paula si Ovi! S-au jucat cu focul si s-a meritat.

Clasament final:
1 Germania – Lena, Satellite 246 p.
2 Turcia – maNga, We Could Be The Same 170 p. – placut per ansamblu, nu m-au incantat strofele, dar refrenul, bridge-ul, instrumentalul, jocul scenic, toate bune si neasteptate.
3 Romania – Paula Seling & Ovi, Playing With Fire 162
4 Danemarca – Chanée & N’evergreen, In A Moment Like This 149 p. – draguta piesa lor, cea mai usor de retinut probabil, cel putin mie asta imi rasuna in cap acum – wanna know, wanna know could you ask for more… :))
5 Azerbaijan – Safura, Drip Drop 145 p. – whew ca s-au dovedit neintemeiate pariurile unora care o vedeau castigatoare. Nu-mi placea miscarea, ideea de „mirosi a lipstick” si „tears drop drip drop”… nu!
6 Belgia – Tom Dice, Me And My Guitar 143 p. – mie tipul imi era oricum simpatic, dar chiar locul 6, mai sa fie.. i-a purtat noroc chitara lui🙂
7 Armenia – Eva Rivas, Apricot Stone 141 p. – fata cu caisele. Punct.
8 Grecia – Giorgos Alkaios & Friends, OPA 140 p. – mie mi-a placut😀 melodia, tipii no way.
9 Georgia – Sofia Nizharadze, Shine 136 p. – imi placuse mai mult in semifinala, draguta si piesa, si don’soara oricum
10 Ucraina – Alyosha, Sweet People 108 p. – tipa cu 2012-le, „the message is so true, the end is really near”, sau urmasa lui Michael Jackson, „what about our children?”
11 Rusia – Peter Nalitch & Friends, Lost And Forgotten 90 p. – call me crazy, dar erau simpatici si oarecum amuzanti rusii :))
12 Franta – Jessy Matador, Allez Olla Olé 82 – melodie de campionat de fotbal, dupa cum bine a zis si G.C.
13 Serbia – Milan Stanković, Ovo Je Balkan 72 p. – gen „asculta, dar nu te uita”, buna melodia, ciudatel solistul
14 Israel – Harel Skaat,Milim 71 p. – mi-a placut.
15 Spania – Daniel Diges, Algo Pequeñito 68 p. – numai locul 15, dupa ce ca a mai cantat si de doua ori. Hai ca nu a fost chiar atat de rau pe cat am zis initial. Nu-i vazusem gropitele prima data :))
16 Albania – Juliana Pasha, It’s All About You 62 p. – it’s all about sending a naspa song to eurovision, how about that?😕
17 Bosnia – Vukašin Brajić, Thunder And Lightning 51 p. – ar fi putut iesi ceva mai grozav din melodia asta, instrumentalul nu era rau
18 Portugalia – Filipa Azevedo, Há Dias Assim 43 p. – interpretare buna, dar putea sa cante si o balada dedicata unei gogoşi ca tot nu intelegeam mare lucru si cam aceeasi impresie o lasa. Nu a transmis mare lucru.
19 Islanda – Hera Björk, Je Ne Sais Quoi 41 p. – asa-ti trebuie daca pui un vers in franceza, 15 in engleza.
20 Norvegia – Didrik Solli-Tangen, My Heart Is Yours 35 p. – spre partea a doua a melodiei a sunat ceva mai bine, noroc de vecini si de cum arata Didrik… de, baiat frumusel care iti canta „my heart is yours”, cum sa reziste domnitele?
21 Cipru – Jon Lilygreen & The Islanders, Life Looks Better In Spring 27 p. – baietasi, nu fiti tristi, ca va ajut eu sa va creasca numarul ascultarilor pe last fm, va promiiit!
22 Moldova – Sunstroke Project & Olia Tira, Run Away 27 p. – am fost neseriosi ca le-am dat 10 puncte, zau!
23 Irlanda – Niamh Kavanagh, It’s For You 25 p. – tanti, fugi acas’ si lasa-te de concursuri, ti-a ajuns o data!
24 Belarus – 3+2, Butterflies 18 p. – n-a fost sa fie, push the button sa apara iarasi aripile de fluturi in spate si zboara puiule, zboara. Sau fluture, whatever.
25 UK – Josh,That Sounds Good To Me 10 p. – maica, ce bine imi pare! se pare ca ti-a sunat bine doar tie, Josh.

31 thoughts on “Hai Romania! Eurovision 2010

  1. Si eu ma uit… adica in fiecare an intentionez… la prima melodie plicticoasa schimb… imi amintesc peste jumate de ora sa ma uit si asa mai departe…😆

    Ce inseamna `mmmm`?

  2. Cand am vazut titlul postului, ma gandeam ca e vorba de meciul Romaniei cu Ucraina! :))
    Am avut si noi 2 ani in care am facut o impresie buna, dar Traistariu si Luminita Anghel&Sistem sunt exceptiile noastre.
    Hai sa dau si un pronostic pentru seara asta, cu toate ca nu am ascultat prea multe piese de la EuroVision… de la locurile 7-8 in jos pentru Paula si Ovi.

      • De fapt fotbalul a fost inainte… cel putin la ora transmisiei.😛
        Sa faci un cronicuta a editiei din acest an a Eurovisionului daca ai timp si chef. Ma uitam si eu inainte, acum nu prea ma mai intereseaza si oricum nici nu am cum sa prind TVR1 pe net.

      • Ma refeream la importanta, nu ora difuzarii. Mi-am facut treburile inainte, ca sa pot lua pauza pentru muzica.
        Am inteles ca showul era difuzat in direct pe site-ul oficial Eurovision😕
        Oricum, la anul de acum🙂

  3. Nu stiu cate sanse avem, sunt totusi vreo cateva melodii destul de frumusele si ca de obicei, or sa se voteze intre vecini… eh, vedem, ma intorc la tv :)) Vizionare placuta Diana, daca nu ai schimbat pana acum😀

  4. Haha, si eu am dat acelasi titlu postului despre Eurovizion🙂 Stiam ca o sa fim printre primii 5, am si scris😛 Eu sunt foarte multumita de prestatia alor nostri, asa ca Anglia se poate duce dracului cu falseturile lui Josh.😀

  5. uite ca mai sunt si tari care ne voteaza…nu ca vecinii nostrii din sud..sa nu le zic ceva de bine acum;)))

  6. Felicitari romanilor nostri pentru locul 3! Chiar nu ma asteptam, sincer sa fiu… A fost o editie mai slaba cea din acest an sau mi se pare mie? Stiam melodia Germaniei de la inceputul lui aprilie si chiar nu m-a impresionat deloc. Avand in vedere ca a castigat detasat, imi inchipui ce concurenta a avut…🙂

    • Nu mi s-a parut o editie mai slaba. Nu au fost neaparat pe gustul meu melodiile, dar au fost multe in stilul eurovisionistic si care s-au crezut cu sanse mari la podium. Mie per total mi-a placut, iar modul in care l-au pregatit norvegienii… fara cuvinte!

      Voturile… unele surprize pe ici, pe colo, in rest… „vecinii/ prietenii stiu de ce.”

  7. Din cate stiu eu, pentru Norvegia a participat si A1 cu I don’t wanna lose you again, dar au fost eliminati.
    Precis ar fi avut o clasare mai buna decat acest Dirdik…😕

  8. Mai, mie mi-a placut melodia noastra de la Eurovision😕 se putea si mai bine, ce’i drept..eu aveam pretentii mai mari de la Paula S.
    Oricum, melodia Germaniei nu mi’a placut deloc😐 copila aia de-abia mergea pe tocuri, avea si o engleza de balta ” so absolutely awesome”… si cand a cantat melodia la final a falsat pana n-a mai putut…Dar asta e.. oricum, vorba prezentatorilor: interesele politice au fost la mijloc ca intotdeauna🙂

  9. Mie mi’a placut melodia😡 Paula are o voce foarte buna ..nu ma asteptam sa fim pe un loc atat de bun ,deci merita multe felicitari . Poate ajungem si noi odata pe 1 :)) daca o tinem tot asa ..tot ce e posibil.

  10. M-am indragostit pe loc de melodia Spaniei. In general, daca o piesa nu-ti spune ceva din prima, e mai greu ca pe urma sa devina o preferata.

    • aici ma ai ca aliat… sunt si eu indragostita de melodia Spaniei…🙂
      Mie insa mi s-a parut acest Eurovision cam depresiv….

    • ischibitiile astea ma intereseaza mai putin. Nu s-a intamplat in timpul unei melodii care sa imi placa mai mult, am spus ca a cantat de doua ori.
      Pentru toate cele neprecizate si care merita, apuca-te din nou de blog, D.😛

      • Hmmm… stii cand ziceam ca am timp gramada si nu am ce face cu el?
        Ei bine, s-au cam dus vremurile alea. Intre timp m-am angajat. Nu-mi prea place ce fac, dar n-am incotro.🙂
        In plus mai am si examenele astea nenorocite, care, desi nu sunt grele, imi dau ceva batai de cap.
        Cand ma dau tembelii aia afara de la munca poate ma apuc iar de blog. :))

  11. Dar eu n-am urmarit nici macar finala anul asta,unele melodii daca nu mi-au placut, nici nu le-am ascultat pana la capat.Nu cred ca merit acest titlu.
    Imbratisarea in schimb n-am cum sa o refuz >:D<

  12. Asta mica e constiincioasa ca intotdeauna, cu atata sarguiniciodintraiacumsonumicanustiucumeracuvantul iti faci si referatele la faculta? :)) Eu am adormit aseara si imi pare rau, dar azi dimineata eram tare mandra de romanasii nostri.

  13. Melodia interpretata de Lena nu m-a impresionat. Noi puteam lua si locul 1, insa Romania nu are resursele necesare, in special partea financiara, pentru a organiza un astfel de concurs. Din acest motiv, eu consider ca nu vom castiga Eurovisionul vreodata. Germania poate, ca si alte tari dezvoltate.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

