Loryloo altfel

Daca eram un anotimp, as fi fost toamna.
Daca eram o luna, as fi fost septembrie.
Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost miercuri.
Daca eram o parte a zilei, as fi fost dupa-amiaza.
Daca eram un animal marin, as fi fost un delfin.
Daca eram o virtute, as fi fost dreptate .
Daca eram o planeta, as fi fost Marte .
Daca eram un lichid, as fi fost compot de visine .
Daca eram o piatra, as fi fost chihlimbar.
Daca eram un metal, as fi fost argint.
Daca eram o pasare, as fi fost porumbel.
Daca eram o planta, as fi fost trandafir alb.
Daca eram o stare a vremii, as fi fost ploaie.
Daca eram un instrument, as fi fost vioara.
Daca eram un sunet, as fi fost un… sunet de izvor.
Daca eram un cantec, as fi fost Comptine d’une autre ete – l’apres midi, Yann Tiersen.
Daca eram un film, as fi fost Becoming Jane.


Daca eram un serial, as fi fost Grey’s anatomy.
Daca eram un oras, as fi fost Londra.
Daca eram un gust, as fi fost dulce-acrisor.
Daca eram o aroma, as fi fost vanilie.
Daca eram o culoare, as fi fost verde.
Daca eram un material, as fi fost matase.
Daca eram o parte a corpului, as fi fost ochi.
Daca eram un drog, as fi fost… iubire.
Daca eram un accesoriu, as fi fost un inel.
Daca eram o expresie a fetei, as fi fost zambet.
Daca eram o materie, as fi fost literatura.
Daca eram un personaj de desene animate, as fi fost Sailor Marte.
Daca eram o forma, as fi fost cerc.
Daca eram un numar, as fi fost 21.
Daca eram o masina, as fi fost volkswagen beetle.
Daca eram o haina, as fi fost o rochie.

De la Alina si Nighton. Frumoasa leapsa🙂

16 thoughts on “Loryloo altfel

    • Bineinteles! Eu nu am trimis-o mai departe pentru ca am vazut-o in multe parti si am zis sa nu dau degeaba, sa nimeresc dintre cei care au postat deja🙂

  1. Am vazut-o la Coyotelie si mi-am pregatit raspunsurile de aseara :”>.Multe seamana cu ale tale. Visinele,toamna,septembrie,verdele… se poate sa am si eu ceva care sa-mi placa si tie nu ?
    Am vazut ca ai ascultat azi Comptine d’une autre ete…si pe asta o am la Favorites pe youtube !

  2. Si tu tot cu Marte… dar nimeni nu vrea sa fie Pamant?
    De ce 21? Ziua nasterii?
    „Broscuta”, ma gandeam eu!🙂
    Iti doresc sa intri in posesia ei cat mai repede.

  3. Pingback: Blog of the year Award | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

