The Young Victoria

Pentru o dupa-amiaza ploioasa, genul meu favorit de film:

The young Victoria
Her country. Her heart. Her majesty.

„V: Do you ever feel like a chess piece yourself? In a game being played against your will.
A: Do you?
V: Constantly. I see them leaning in and moving me around the board. […]
A: Then you had better master the rules of the game until you play it better than they can.
V: You don’t recommend I find a husband to play it for me?
A: I should find one to play it with you, not for you.”

Love theme – Only you, Sinéad O’Connor.

„Feels like only yesterday I had locked my heart away

Safe behind a castle of stone, sure I’d always be alone

Only you know how to hear me through the silence

You reach a part of me that no one else can see

Forever true there’s only me and only you… Only me and you.”

21 de gânduri despre „The Young Victoria

  1. De vreo 2 luni ma chinui sa fac rost de el, si nu reusesc 😦
    Mai incerc. Poate next time voi avea noroc, si ca prin minune va aparea in format bun pe torrentul de unde iau eu filme. :))

  2. Il am pe HDD de ceva timp, dar nu am apucat sa il vad. In ultimele 2 saptamani nu am vazut decat un film: Youth in Revolt. Nu e rau deloc, mie mi-a placut.
    Weekend-ul viitor poate reusesc sa vad The Young Victoria si Iron Man 2, desi ar cam trebui sa ma duc la cinema pentru el.

  3. Pingback: Atingerea inspiratiei. Implinirea menirii. « Ҩ Gabriela Elena

  4. L-am vazut si eu prin martie anul asta ;)) si mi-a placut destul de mult ( emily blunt :> ) Nu stiam ca Vicky si Albi s-au luat chiar pe bune, dar uite, ce frumos 😀

  5. Am vazuutt am vazut adineauri filmul:X:XSi da e adorabiiill…si ea e o frumusica.Merita vazut.Nici nu mi-am dat seama cand sa terminat,deci nu m-a plictisit deloc:D

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

