In „dulcele” stil clasic

Ca sa pastram traditia, de fiecare data cand este sarbatoare sau o zi mai importanta… Loryloo are examen. Noroc ca nu am sesiune si in septembrie, ca altfel mai mult ca sigur prezentam carnetul de student la control si de ziua mea.

1 iunie – Ziua copilului. Cum sa-ti mai faci planuri de iesit la 2 inghetate (una mananci si in mod normal, pe 1 te simti mai copil decat alta data si nu te intereseaza de kg in plus), de stat la povesti si amintit cum era cand nu aveai nici o responsabilitate… cum cand tu n-ai dormit mai bine de jumatate de noapte cu gandul la fondul forestier si aspectele juridice ale mentinerii echilibrului ecologic in agricultura? Si mai ai examenul si dupa-amiaza, ca sa iti fie toata ziua aranjata.

Anyway, noi sa fim sanatosi. Iesiti in parc, mancati 2 inghetate, sunati-va un prieten din copilarie si amintiti-va de genunchii juliti si alte belele. Asa-i ca vi se par de dorit astea in locul semnelor (nevazute, dar care se simt) de acum?

Suflet cald si frumos de copil sa aveti toti, la multi ani!

Astazi este si ziua de nastere a surorii mele, a treia la rand cand nu ii pot spune „la multi ani” in fata, sa o urechesc de 26 de ori, a treia la rand cand ii spun ca o iubesc de la 1700 km distanta. LA MULTI ANI Siminocule, mor de nerabdare pana in august! :*

27 thoughts on “In „dulcele” stil clasic

  1. La Mulţi Ani la amandouă🙂
    Mult succes la examen…nu ştiu dacă te încălzeşte cu ceva, dar şi eu am examen azi, tot după-amiază🙂 Deci nu eşti singura😀

  2. Si cand ma gandesc ca si eu vreau sa dau la Drept…
    La multi ani si bafta la examen !
    Sper ca macar sfarsitul zilei sa fie asa cum iti doresti.Meriti si tu putina liniste si relaxare dupa cat ai invatat.

  3. Copilaria…singura perioada de care mi-e cel mai tare dor. Fara griji, fara responsabilitati.. Singura noastra grija era ce vom face maine, entuziasmati de inca o noua zi de joaca cu altii pe afara.
    ” In copilarie doresti totul, in tinerete si la maturitate ceva anume, la batranete nimic „.. zicea nenea Lev Nicolai Tolstoi. Asadar, cum e mai bine sa fim ? Copii, tineri sau batrani? LA MULTI ANI, copii! Da, suntem copii, si vom ramane mereu. Cel putin sufletele noastre vor avea un strop de copilarie. Si-n plus, intotdeauna vom fi copiii cuiva, si anume ai parintilor nostri.
    LA MULTI ANI, surorii tale! Eu ii doresc sanatate, ca-i mai buna decat toate!🙂 >:D<

  4. Oww.La multi ani!
    Eu am fost in Navdoari,s-a anulat excursia aia pe saptamana viitoare,ca cica era naspa afara.Da ne-au luat profele de sport instantaneu in Camping.Fu super jmecher.Cu 90 de mii..distractie frate!!Am fost si pe plaja..ca acolo ieseai si pe plaja..Foarte jmecher.
    Ce ai facut la exam?

  5. La multi ani surioarei tale! Felie de tort/inghetata si pour moi?😀
    Lasa fondul forestier… nu merita sa ai nopti nedormite din cauza asta.😉
    Stresul nu face bine, iti zic eu din proprie experienta, dar uneori nu are cum sa nu te afecteze presiunea din jur si cea autoimpusa.

  6. Pingback: Bazar « Orry

    • Nu😦 Cat m-am chinuit si in seara asta cu niste poze, vai de steaua mea!
      Si dupa cum se observa, nici o culoare, nici o poza la articol, nu se incarca deloc cum trebuie. Si articolele anterioare, initial le-am postat fara poza, fara colorat, simple, si apoi intr-o zi am prins vreo jumatate de ora in care nu stiu prin ce minune a mers de am pus la cel cu eurovision, la leapsa…
      De pe 10-11 isi revine abia!

      Apropo, iti trimisesem un mail. Sper ca l-ai primit🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

