Guess who

‘s back with a brand new… nu mai stiu, era o melodie sau mai multe. Loryloo is back with a brand new mouse. De vreo luna tot absentez, de mi-a spus Daniel ca am ajuns guest star pe propriul blog😆
Am lipsit initial din cauza sesiunii, apoi din cauza internetului, din cauza problemelor la calculator, din cauza problemelor cu mouse-ul… (revin cu unul de un rosu intens, primul gasit la magazin; pe langa restul componentelor, se potriveste ca baba cu mitraliera)
Long story short – am lipsit, nu v-am uitat, de astazi scriu, sper, mai des. Bine v-am regasit.
Ps: Voi aveti o felie de tort, eu am jumatate de an de blog😀 Sa-mi traiasca, zic.

28 thoughts on “Guess who

  1. Te inteleg,si eu am lipsit o perioada cam din aceleasi motive.
    Ar trebui sa las un happy comentariu altfel poate nu mai primesc feliuta mea de tort😆 Imi pare rau ca n-am avut ocazia sa „te descopar” de la inceput. Ma apucasem odata sa citesc posturile tale de la inceput incercand sa le compar cu cele din prezent,sa vad cat te poti schimba in timp,dar mai ales curiozitatea a fost de vina.Caut de cateva minute un cantec gen „happy birthday” dar nu gasesc unul care sa se potriveasca.Nu ma complic acum in urari,stii foarte bine ca iti doresc sa continui multi ani de acum incolo bloggareala asta si sa postezi cat mai des.
    O mica nelamurire am si plec.Stiu ca ai multi cititori,cum o sa tai tu tortul ala incat sa primeasca o parte egala fiecare?Eu unul nu cedez bucatica mea de tort !

    • Nu stiu cat de mult se poate observa aici vreo schimbare in doar jumatate de an, dar in realitate exista🙂 Multumesc de urari si de intentia cu melodia… cat priveste tortul, lasa, sa fiti voi multi, ca tort mai facem, mai cumparam, asta sa fie problema😆

    • Eh, suntem micuti inca. Pe 12 se implinea de fapt, dar cum nu am putut intra atunci…
      Sesiunea e gata pe 27 abia😦 Mai am doua examene, partea urata este ca cel care urmeaza acum este cel mai greu #-o

  2. @ DianaEmma, Yuri, Malina – Multumesc fetele, v-am simtit si eu lipsa. Dupa vreo saptamana fara bucatica de wordpress, aseara am stat pana pe la 3 jumate, alandala, de pe un blog pe altul😳 Mi-am permis o pauza de la invatat😀

  3. La multe luni blogului si sa scrii in continuare!!Bine ai revenit>:D<
    Si eu un mouse rosu aprins…nu conteaza ca nu se potriveste cu restul componentelor,important e sa ai un mouse cu atitudine;;)

  4. Sa’ti traiasca micutzul si cand face un an, sa stii ca ne imbatam cu totii :> desi eu cred ca ar fi ma bine sa ne imbatam prin iulie-august, cand toata lumea termina cu examenele si nu mai avem nimic pe cap😀
    P.S: welcome back! deja te cam dadeam disparuta :-s

    • Uoooof, saracii astia cu practica…😦 de parca nu aveau si-asa destul de invatat si in timpul anului… Dar nu inteleg… daca pe 1 octombrie ( as i know) incepe anul universitar, si tu faci practica cam pana in perioada aia…cata vacantza mai ai?:-s

      • Nu, din fericirire nu e nici chiar asa… Practica e in iulie, dupa sesiune, si ar trebui sa dureze vreo trei saptamani… Asa e la mine, cel putin. Dar pana acum nu ne-a anuntat nimeni nimic concret, ramane de vazut.
        Ramane vacanta august + septembrie. Daca ai ghinion si mai ai si ceva restante, eh, atunci, nu, nu prea mai ai vacanta😀

      • N-ai de ce compatimi.

        Mie imi place foarte mult la practica… invat foarte multe lucruri, pe langa ceea ce fac la facultate.
        PLus ca e un fel de facultate, dar fara cursuri… doar cu laboratoare in care iti bagi degetelele si faci tot felul de lucruri; si fara note… adica are toate partile bune din facultate.😆

        Teoretic la noi e 4 saptamani, dar daca prinzi un proiect ca lumea poti sta si 2-3 luni… si la sfarsit chiar realizezi ceva si te poti mandri cu proiectul.

        Asta e… unii oameni sunt foarte pasionati de ceea ce fac. =))

    • Multumesc, la fel si tie :*
      Cat despre laptop, bani in portofel putini, matusi bogate lipsa, prieteni binevoitori lipsa… deci momentan mai ramane in magazin😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

