Meet Vicky

Vicky este o pisicuta gasita acum doua saptamani care a fost indeajuns de isteata incat sa ne convinga sa o pastram. E o nazbatie mica si jucausa, careia ii plac branza topita, alintatul si topaitul dupa muste. Si tastatura mea. Din cand in cand, o mai cauta cu lumanarea si se razboieste cu Boni.
Va spun acum de Vicky pentru ca, intamplator, si Roxy a gasit cam in aceeasi perioada doi pisoiasi foarte asemanatori🙂 Cum nu ii poate pastra, doreste sa gaseasca un stapan iubitor pentru micuti… Poate ochisorii lui Vicky va conving sa vreti si voi un mustacila gri.

Detalii – NightOn.

28 thoughts on “Meet Vicky

    • Good one😆
      Stii cum se spune, esti ori „a dog person”, ori „a cat person”.
      Eu am facut parte dintotdeauna din prima categorie, acum vad cam cum sta treaba cu pisicile. Am mai avut, dar pentru putin timp sau cand eram mai mica… si eu doar ma jucam cu ele, mancarea si restul erau in grija altora ;))

  1. Cat de scumpica e :X Ma bucur ca ai hotarat sa o pastrezi. Mersi mult pentru link, poate totusi gasesc pe cineva care sa vrea o pisicuta sau un motanel, pentru ca din pacate nu-i pot pastra.

  2. E o bombonica pufoasa 8-> mi-am dorit de mica o pisicutza, dar stand la apartament, ai mei au tot facut figuri😦 acum ma gandesc serios la un animal de casa, daca tot ma mut la Bucuresti…sper sa pot sa’l intretzin cat de cat decent, ca vorba aia, studentu’ roman…mai slabutz cu banii😆

  3. Me like animals…😀
    Si mai ales pisicile. Cred ca am mai zis de 350346049 ori pana acum ca am avut un birmanez despre care prietenii ziceau „ba, da’ mult mai e!” :))
    Hello, fluffy Wicky!

  4. Bai, de ce nu mi-ai zis c-am ” nepotel „,a? :)) Adica,cum?Sa nu stiu eu de existenta „bombonicului”? Mama lui… sa vez`ce de-a soricei drept cadou ii aduc cand ajung pe la Galati.😀

  5. Ce puturoase sunt pisicile, mai ales dupa ce inainteaza in varsta… daca ar putea, ar dormi non stop. In pat, pe covor, sub masa, pe gresie, in masina de spalat, nu conteaza locul.🙂

  6. Pingback: De multe ori o usa se deschide spre aceeasi lume « Ҩ Gabriela Elena

  7. Cat de dulce este! Sa fie sanatos! In aceasta luna, acum 14 ani am adus si eu o pisicuta la fel acasa. Si acum traieste la mami acasa. Este o dulce si o cuminte!

  8. Awwww ce dulce-i;;)
    Eu am deja doi pisici.Stau la tara si pot sa-i tin fara probleme. Iubesc pisoaisii mici in schimb…sunt adorabili asa pufosi si dragastosi.Apropo de taste,poate-i faci si lui blog…deja ar fi o pisica careia sa-i faca concurenta:))

    P.S:M-am mutat pe http://myriam.treaba.ro.Cand ai timp sa-mi schimbi linkul din blogroll.Te astept in vizita si ne mai citim!!>:D<

  9. Pingback: Vicky, then and now | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

