Toamna se numara… bloggerii

Uite ca a trecut si vara. Vara in care s-a lenevit, in mare parte, puternic… care cu probleme personale, care cu lipsa acuta de chef, care cu blogu’ pe privat la un moment de “suparat, suparat sunt iarasi doamne, suparat”…

Cert e ca pe masura ce scad gradele afara, creste, observ, numarul fiilor ratacitori intorsi la vechile iubiri, la tastatura tocita din casa si ecranul calculatorului.

Pentru ca m-au tot tras fetele de manecuta, revin si eu (pe neprivat), cu promisiuni de a fi albinuta mai harnica de acum… ca doar n-ati vrea sa impartiti numai intre voi vinutul acela fiert la care ne imbie Hubbis, pai cum?

Bine v-am regasit > :D<

25 thoughts on “Toamna se numara… bloggerii

  1. Ohh Loo,our Loo,you little trtr meriti bataie pentru toata perioada asta de absenta! Sa nu iti mai permiti asa ceva ca te ardem si o sa cantam noi atunci „arrrde uite cum arrrrde”:))
    Hai fasneta mica ti pup!!!

  2. Mititico, bine ai revenit.Ne-ai amagit o perioada cu examenele daca îmi aduc bine aminte, apoi ne-ai lasat un biletel si…ai disparut. Am regretat disparitia ta pentru ca ai fost printre primii bloggeri cu care m-am înteles bine si pe care i-am apreciat.
    Uite, am si o melodie pentru tine si în cinstea revenirii tale, Inside These Lines:

    • Am disparut doar partial… Am continuat sa mai postez cate ceva, doar ca am facut blogul privat, am continuat sa va mai vizitez, doar ca nu mi-am mai facut simtita prezenta de cele mai multe ori🙂 Sa va parasesc de tot nu-i cu putinta, acum ca mi-ati devenit dragi.
      Melodia este una din preferatele mele, ma bucur ca ai descoperit-o si tu, merita ascultat Trent Dabbs atat pentru Inside these lines, cat si pentru alte piese.

      • Da, si sa stii ca am început sa-ti urmez gusturile si în materie de carti.John Fowles e un bun exemplu.Totul e hazard, cum spunea Conchis🙂

        Adresa de Facebook nu am, asa ca eu personal nu am mai stiut nimic de tine.Dar am avut simtamantul ca într-o zi vei reveni. Nu sunt tocmai un prezicator fericit si nu ma agat de o iluzie decat daca ÎNTR-ADEVAR nu mai am nimic palpabil.Însa în cazul tau n-am avut vreo îndoiala, chiar nu stiu de ce.

        Prezenta ta e greu de trecut cu vederea, oricat ai încerca tu sa te strecori facand slalom printre bloguri🙂

  3. Salutari si din insorita Oltenie.
    O sa revin pentru restul articolelor… my head pounds like hell. Numai Papa Roach e de vina.😦

    • Mai schimba playlistul atunci, nu e rost de dureri de cap aici la noi… :))
      Ma bucur ca inca n-ai uitat de gasca de pe blog si ne mai vizitezi😀

      • Mai omor timpul la munca, mai ales…😀
        Da, fac un playlist original.
        1. Rob Zombie – Reload
        2. Abba – Waterloo
        3. Gica Petrescu – Casuta noastra
        4. Rafaga – Vivir la vida
        5. David Gray – This year’s love
        6. Ke$ha – Tik tok
        7. Tiesto feat. Julie Thompson – Do you feel me
        8. 50 Cent – Baby by me
        9. Amy MacDonald – This pretty face
        Aproape ca e bine, nu? :))

    • Daca nu era Fb, nu rezistam atat fara blog :))) adica fara sa va dau de stire ceva… Mmmm, da, voi mi-ati tinut pumnii bine, eu nu mi-am facut treaba poate chiar cum trebuia, dar tot raul e spre bine…🙂 Multumesc oricum :*

  4. Măăăăăiiii, Loryloo, era gata gata să-l întreb pe Andrei que paso con tigo, și iacă, văd posturile astea. Observasem că blogul era privat, dar nu m-am gândit nici o clipă la faptul că ai putea să-l privezi de noi.😛 Rușine ! Oricum, bine ai revenit, mă bucură prezența ta prin blogosferă, mereu mi-ai părut o fată simpatică și drăguță, pe care îmi place s-o citesc. Numai bine !

  5. P.S. Asta pentru că nu știam nimic de FB, deci nu te puteam urmări ori întreba ce se-mplântă.🙂

  6. Deci Loryloo,welcome back,dear>:D<
    Credeam ca o sa fie doar inca o zi in care o sa ma opresc in fata blogului tau inchis(imagine extrem de dezolanta apropo),dar am avut noroc si iata ca te-ai apucat din nou de treaba.Spor la treaba si de toate!!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

