Uof!

Niciodata nu ma simt mai batrana ca a doua zi dupa ce am iesit afara intr-o seara de toamna si m-au prins trei picuri de ploaie.

De dimineata imi tine companie o durere infernala de spate. Macar de obisnuiam sa port bluze scurte… ar fi existat o explicatie logica.

Cu gandul la acupunctura, considerata cea mai eficienta metoda de tratare a durerilor de spate deoarece prin utilizarea acelor s-ar elibera energia vitală a organismului (…si marmota facea plaja in Honolulu…), ma apuca si mai tare durerile… dar un masaj… ah, un masaj 

8 gânduri despre „Uof!

  1. Parca suntem niste batrani, eu deja ma simt. Ii grav.. foarte grav.

    PS: Am crezut ca ai vrut sa te evapori din blogarit…Dar e bine ca ma insel 🙂

  2. Sa stii ca masajul chiar functioneaza! ( despre acupuntura nu stiu mai nimic si ma si sperie, sincer :-s). Una dintre prietenele mele se pricepe la masaj, stie exact ce puncte sa apese ca sa aline anumite dureri, sa induca starea de relaxarea, etc. Cauta pe net, poate gasesti cate ceva, mai ales ca acum ai si pe cineva care sa se ocupe de tine! :>

  3. Acupunctura??Nuuu ace…ma uitam odata pe Discovery cred era un documentar si cand il vedeam pe unul plin de ace ma luau fiorii.Tot masajul merge mai bine…mai ales cand e cineva special si priceput sa ti-l faca:>.Biata de tine…toti oamenii din casa ce-au avut de patimit cu spatele abia se miscau….sper ca ti-ai revenit repede;;)

  4. Ai dreptate 8-< un masaj pe o vreme ca asta,urata,este tocmai bun 😉 Acupunctura nu am incercat niciodata si sincer nu as incerca 😐

  5. Oh, masaj.. DAAA!!! Si eu am nevoie, cu toate ca saptamana asta mai mult am stat degeaba, dar asupra mea isi pun amprenta altele…
    In anotimpurile reci si pe mine ma mai apuca durerea de spate. La mine e din cauza ca am mici probleme cu rinichii, si trebuie sa ma protejez de frig si sa imi fie cald la spate si la picioare in permanenta. Nu vreau sa risc sa ajung iar la urgente la spital. 😆 Cred ca le-as speria tare pe fete. 😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

