Colgate vs. Picatura

Un dinte naravas isi tot face loc de cateva zile, se tot misca, „da din coate”, pregatindu-si caderea libera… Cand te mai gandesti ca este si unul din cei din fata, de sus…

Nu, nu este al meu cel cu ganduri sinucigase, ci al nepotelului. Sa vezi iar suparare cand s-o vedea fara el…

Ma intreaba seara trecuta: „Danii, daca dau cu pasta de dinti, mi se lipeste la loc ?”

Pai… o fi ea Colgate „recomandarea nr. 1 a medicilor dentisti din Romania”, dar tot nu are valoarea superglue-ului Picatura😆 [Picatura cand lipeste, nimic nimic nu dezlipeste! ]

Cred totusi ca ar fi mai sigur sa ne bazam pe Zana Maseluta…😀

 

18 thoughts on “Colgate vs. Picatura

  1. Încurajează-l şi tu că va creşte unul mai mare şi sănătos acolo, care cu puţin noroc nu îl va părăsi niciodată.

    Sunt funny fazele lor, dar treptat treptat trebuie să îi introducem şi în realităţile ştiinţifice.😆

    • Eu incerc, dar de multe ori explicatiile mele se bat cap in cap cu cele ale mamei, care il ia cu tot felul de povesti😀
      Si bineinteles, cuvintele mamei sunt mai la rang de lege decat ale mele😆

      • Ştiu cum e.

        Mama mereu a încercat să nu ne amăgească prea mult cu poveşti, ci să ştim realitatea, să fim curioşi să descoperim logica şi ştiinţa în toate. Am ştiut mereu că vin copii din burta mamei, că nu există tot felul de omuleţi care fac chestii. Şi chiar sunt de acord cu stilul ăsta. Pentru că în momentul ăla minţi copilul, îl amăgeşti. El o dată şi o dată află adevărul, chiar la grădiniţă, în şcoala primară, şi e dezamăgit şi îşi pierde încrederea în părinte. Şi o astfel de idee la o vârstă fragedă, de neîncredere în părinţi, poate să aibe efecte pe viitor. (clar am învăţat prea mult la psiho-pedagogie)

        Şi al fel o creşte şi pe sora mea, dar educatoarea le bagă la grădiniţă spaima cu bau-bau să fie cuminţi.
        Şi săraca mama nu putea să o convingă că bau-bau nu există. Aşa că i-a spus că bau-bau s-a dus în pădure şi nu se mai întoarce.😆

  2. O sa-i treaca supararea cand ii va crestea maseaua cealalta.😀
    Cand eram mica, dupa ce-mi cadea un dinte sau o masea, ieseam afara si spuneam: „cioara, cioara, ia un dinte de lapte si da-mi unu de otel”, pe urma il aruncam in spate.😆

  3. E de apreciat faptul ca dintele ala e lasat sa cada singurel. Dupa mine alerga mami prin curte cand eram micuta ca sa imi scoata cu ata dintisorul care se misca..:)) aaah, ce amintiri..8->

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

