Stronger

Total pe neasteptate, ceea ce trebuia sa fie un seminar de examinare externa a cadavrelor s-a transformat intr-o asistare la o autopsie intreaga.

Da, autopsie. Da, eram acolo. In prima linie, la mai putin de un metru de cel deja… rece.

Pe de o parte, a fost mai bine pe nepregatite, pentru ca nu am avut timp sa ma panichez prea mult (as fi intrat oricum chiar si asa in sala, altfel ce fel de CSI wanna be sunt eu ?).

Asta a fost acum aproape doua saptamani. Intre timp am tot analizat – sa povestesc, sa nu povestesc…

N-ar fi o problema trecerea timpului, imi amintesc orice detaliu. De la fierastrau pana la felierea… sau mai bine sa nu incep.

Am rezistat, de la inceput pana la sfarsit. Majoritatea colegilor baieti nu! – asta trebuie sa o spun ca sa ma dau viteaza :> (asa ca degeaba vorba „fii barbata”, ca e mai bine sa fii simplu… fata, na!). Dupa, au urmat desigur si starea de rau la unii, si ganduri de a deveni vegetarieni la altii si tot asa.

Am rezistat, de la inceput pana la sfarsit, desi mirosul era destul de intepator, desi pentru fractiuni de secunda ma gandeam ca o sa ma urmareasca imaginea inimii aceleia ciopartite in mana necropsierului, desi erau momente cand uitam sa clipesc… Am rezistat… What doesn’t kill you, will make you… stranger… stronger.

Si chiar asa e, orice gand de genul „e greu… nu cred, nu pot…” este urmat de un al doilea „Loo, pentru Dumnezeu, ai vazut un craniu despicat cu fierastraul, creier feliat, coaste taiate. Poti.”

Mda, tot mi-au scapat niste detalii pe care nu ati fi vrut sa le stiti probabil.

16 thoughts on “Stronger

  1. 🙂 Felicitari ca ai rezistat. Intr-adevar, de acord cu tine… e mai bine sa fi fata in situatii de astea.🙂 Cat despre restul… pe mine nu ma deranjeaza detaliile, dupa cum bine stii. :))

  2. eu când am văzut un craniu spart cu dalta pentru a scoate o tumoră mi s-a făcut rău pe loc :))) din fericire eram acasă (era pe Discovery) :)) Mai rău mi-a făcut violența cu care se făcea treaba asta. La final nu mi-a venit să cred că omul ăla nu avea niciun semn pe față că ar fi avut craniul spart în 3 bucăți. Daia nu am dat eu la medicină :))

  3. Pingback: Iata ca nu eu am mintit! « Andreihappyday

  4. Congrats !!! Eu ca si Diana eram de mult lesinata. Nici la Tv nu ma pot uita dapoi la asa ceva!?
    Detalii crede-ma ca aflu si de la A. care din ce vad priveste totul ca pe ceva normal, ceva cu care VREA si TREBUIE sa se obisnuieasca asa ca se detaseaza si.. priveste cu atentie ce se intampla!🙂
    Sunteti viteji mama voastra, :*

  5. Pingback: Fara aripi (prima parte) « Gabriela Elena

    • Pai la drept sunt… dar am si medicina legala semestrul asta. In mod normal, trebuia sa invatam doar in teorie despre autopsii & co, dar avem un profesor fantastic, care chiar isi da interesul… Nu era obligatoriu sa asistam, dar am zis ca pentru mine trebuie sa fie🙂

      • Da, te inteleg, sa cunosti toate aspectele problemei.

        Este de remarcat pozitiv ceea ce face profesorul vostru.
        Si tie felicitari ca ai reusit sa treci si prin aceasta experienta! 😛

  6. Zic eu zic eu detaliile…deci nenea cu ferastraul si foarfecul de taiat vie si cutit stergea „ustensilele” pe corpul celui autopsiat, poate asta nu e o imagine urata dar sa va mai zic una pe care Lore a omis, ca multe altele de altfel, ca at cand ne-a aratat spatele acelui om i-a cazut capul de pe un suport de lemn plin de sange si s-a auzit deodata „bum” si toata lumea oripilata, nenea cica „nu-i nimic dar puteti iesi afara un pic ca se va auzi un zgomot urat” de pe acel hol luminat puternic se auzea „hartz hartz” ca si cum taia o bucata de lemn, ii taia doar capul sa ne arate creierul, poate nici asta nu e nimic grozav dar ce ziceti de coastele taiate cu acel foarfec si ce plamanii negri si nu ati mai vrea sa stiti cum mirosea, zicea Lore ca era intepator eu as zice ca era insuportabil desi la fel ca si Lore oamenii putenici rezista pana la capat :X dar orice cuvant e prea putin de a descrie o experienta de neuitat si da Lore acum suntem mai fete decat orice baiat =))

  7. auzea “hartz hartz” ca si cum taia o bucata de lemn, =)))=)))eu am asistat la despicarea mai multor animale domestice(porc,iepure)…asta nu inseamna sa nu-mi plac si nu le iubesc.cred ca as putea sa asist si la despicarea unui om:-?…ori mi s-ar face rau, ori as incepe sa rad:)) „nenea, ai capul taiat in doua….si iti vad matzele”:)))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

