Craciun fericit!

Perioada mea favorita din an a sosit… intr-un final… O astept de pe… 28 decembrie anul trecut 😀 Va doresc sa va aduca Craciunul la fel de multa bucurie pe cat imi aduce si mie. Sufletul sa va fie plin de lumina si caldura, dorintele si gandurile sa va fie pure precum zapada, iar sarbatorile mai fericite decat in oricare alt an.

Ps: Pentru un strop de magie, cei care va gaseste Craciunul acasa, langa o cana de vin fiert, pe langa tv… Pe B1, diseara de la 21:00, se difuzeaza Kings on ice, spectacolul cu care v-am tot innebunit prin luna aprilie. Cu Evgeni Plushenko, Stephane Lambiel, Aliona si Robin, Nathalie si Fabian… 

9 gânduri despre „Craciun fericit!

  1. Pingback: De Crăciun şi zi de zi, fii mai bun! « Gabriela Elena

  2. Crăciun fericit și ție, loryloo, îți mulțumesc că ai trecut și pe la mine 🙂 Să știi că am văzut spectacolul și mă întrebase mama cum de știu că e ”Kings on ice” .. și i-am spus că o blogger-iță a cam scris despre asta prin primăvară, hehe 😀 Te pup, să petreci frumos, Beeeeerrry Beeehristmas :*

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

