Tinerete fara batranete…. Dar pana cand?

M-a indemnat pacatul sa merg la frizerie astazi. M-a tot bantuit gandul unui breton asimetric si nici nu m-am lasat pana nu am ajuns pe scaunul terorii. Mda, terorii. In prezent am o tunsoare de parca domnisoara a folosit un topor in loc de foarfeca.

Simpatica si sociabila de altfel, ma intreaba la un moment dat cati ani am. Zic 22. Imi dadea 17.

Ajung acasa, imi zice tata ca tunsoarea ma intinereste. Belea. Acum arat de 13 in loc de 17. Foarte dragut, fix ce imi doream😐 .

Cel mai probabil voi avea parte de o bad-hair month, nu bad-hair day. Iar acesta este cazul fericit si optimist in care parul imi va creste foarte repede 8-|.

(Sursa imagine)

6 thoughts on “Tinerete fara batranete…. Dar pana cand?

  1. Unii frizeri habar n-au ce fac. S-a dus și soră-mea odată să își taie vârfurile și avea o tunsoare la spate așa asimetrică pe care dătuse destui bani și când a văzut frizerița fără să întrebe a băgat foarfeca spunând: ”cine te-a tuns în halul ăsta” :))) Îi venea soră-mii să îi dea cu ceva în cap :))

  2. Asta e… uneori ne mănâncă.😆
    Eu zic că totuşi e bine.😛 Până nu te aranjezi complet de rev cu haine şi chestii, nu ştii cum arată exact.

    Plus că după vreo 2-3 băi se aşează altfel.

    Şi într-o lună sau 10, părul tot creşte.🙂

  3. Eu ma chinui de vreo 2 luni sa ajung sa ma tund,dar nu ma tine,a crescut asa de mult!:-< Vroiam ca asa la inceput de 2011 sa ma tund mai scurt si sa-mi trag o culoare jmechera,dar cu tunsu nu ma tine:-L

  4. La multi ani, pustiule! eh uite, ca sa nu suferi singura, afla ca si eu am comis-o cu breton, al meu de ala drept. Ma enerveaza de mor, prin urmare umblu cu el dat intr-o parte.
    Bine ca am dat bani ca sa astept sa-mi creasca parul :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

