Dor de lectura

„Eu fac parte dintre cei care cred ca totul se afla in putin. Copilul e mic, dar in el e cuprins omul; creierul este stramt, dar el adaposteste gandirea; ochiul nu este decat un punct, dar el cuprinde in privirea sa orizontul.”

Alexandre Dumas – Fiul, „Dama cu camelii”

Dama cu camelii a fost cea mai recenta carte citita si, spre rusinea mea, au trecut vreo cateva luni de atunci. In ultima vreme, am facut cum am facut si am cam dat uitarii orice alta carte ce nu tine de facultate. Printre randurile scrise la licenta, ar trebui sa ma mai inviorez si cu alte randuri de prin biblioteca.

Dar parca randurile despre expertiza urmelor de sange nu fac o combinatie prea buna cu niste randuri de Tolstoi, nu? :-<

2 thoughts on “Dor de lectura

  1. De ce să nu meargă una cu cealaltă? Suntem complexi. Avem nevoie de mai multe. Avem nevoie de seriozitate, de râs, de maturitate, de copilării, de știință, de fantezii, de poezie, artă, muzică, spiritualitate și lista poate continua.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

