Timp, incotro mergi?

Ar putea sa faca cineva secundele elastice pentru mine, va rog? Se pare ca nu imi mai ajung 20 de ore pe zi. Restul de (doar) 4 le dorm. Senzatia de “ca si cum din fiecare directie vine spre mine cate un tren, iar eu nu mai reusesc sa termin ce am de facut si sa ma misc din loc la timp” nu-mi da pace de cateva zile.

Trebuie sa revin la ganduri mai pasnice. Cine a mai vazut albina stresata?

9 gânduri despre „Timp, incotro mergi?

  1. Pingback: 3000 « Silence's Blog

  2. Pingback: Nu mă poţi ucide! « Gabriela Elena

  3. Pingback: M-am săturat! « Gabriela Elena

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

