Capsunele din gradina

Nepotelul meu + capsuni = love. Aceasta este una dintre cele mai vechi povesti de dragoste ale lui. Iubire constanta in orice sezon, fara a tine seama de bariere precum pretul, care era uneori intr-atat incat sa nu te poti apropia. Asa ca parintii s-au gandit sa ii faca pe plac, sa ii aduca iubirea aproape, mai exact in gradina noastra. Daca anul trecut aveam doar trei firisoare, acum s-au intins pe o portiune destul de mare incat sa pot culege o data la cateva zile cate un cosulet de capsuni. Bucuria e mai mult decat mare, cele din gradina sunt atat de gustoase, aratoase si ademenitoare incat nu poti sa nu te apropii de data asta.

Astazi le-am pregatit micutului si sub alta prezentare. Merg acum sa verific la frigider prima portie de capsuni invelite in ciocolata. In forma asta ma indoiesc ca mai apuc sa le pozez, Robert le-a verificat deja si mi-a transmis ca „sunt atat de bune incat nici nu-ti mai poti lua nasul din ele”😆

12 thoughts on “Capsunele din gradina

    • Multumim!
      Se rezolva intr-un post viitor, cu poze cu tot, acum a fost pe fuga, cu cioco putina, cat sa ajunga cate o gustarica pentru fiecare membru al familiei, dar fara „si pentru maine”😆

    • Asa mananca si nepotelul meu cel mai des… dar de acum descoperita noua reteta, o sa imi spuna probabil sa ii fac cat mai repede altele cu cioco😆

  1. Pingback: Ce poţi dărui? « Gabriela Elena

  2. Pingback: Cu mine – pentru voi! | Love addiction √v^√v^√ღ

    • Eu m-am axat doar pe multi pepeni in ultima perioada.
      Daca am pepene, nu numai ca nu imi mai trebuie alte fructe… dar nu-mi mai trebuie nici mancare!😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

