N…AMR

bee_smartCu pasi rapizi si siguri, precum spuneam, s-a ajuns si la examenul de licenta. Inima imi pare ca mai are putin si imi sare din piept. Daca am ghinion, daca ma pierd, daca uit toata criminalistica etc. Grijile se inmultesc cu fiecare minut care trece si nu vad cale de linistire. Am impresia ca lumea toata se schimba o data cu examenul asta terminat. Nu mai am rabdare pana sa trec o data pe summer mood, sa colind toata padurea, sa pozez toate florile din gradina, sa nu mai uit sa imi cumpar lamai sa imi fac limonada, sa pot sa planuiesc plecari, sa pot sa-mi pregatesc bagaje… sa pot sa lenevesc. Ca albina am fost destul, acum vreau sa fiu trantor. Au mai ramas 15, au mai ramas 5… pana n-au mai ramas decat rugamintile la Cel de sus dinainte de a intra in sala. Rugaminti sa fie bine.

7 gânduri despre „N…AMR

  1. eeeeh, ce facem noi aici!!!?
    logica si argumentatia sunt armele cu care se duce acest razboi, daca vrem a-l numi asa! si sa-ti fie teama, ceva sa-ti dea tarcoale inainte de momentul adevarului, nicicand! pai ce, asa ne fu vorba? capu’ sus, privirea inainte fara intoarceri de cap spre trecut, spre ce-ar fi daca (cu posibilitati doa negative!); mai e doar putin si cu cele doua arme totul se rezolva!
    fii tu insati si roice provocare a destinului se va depasi! asa ca mademoiselle ca anisina si peizerat pe gheata sa faci si tu la licentiere!

    succes! 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

