Pure Happiness

Uhuhu… de cand o leapsa n-am mai facut, multa vreme a trecut!

De data asta ma invita sis’ Alina sa scriu despre momentele mele de topait de bucurie.

Asadar nu s-a mai vazut albina super-mega-fericita asa ca mine atunci cand am luat Bacalaureatul, cand am aflat ca am luat zece la licenta, cand mi-am vazut nepotelul pentru prima data, la maternitate, cand imi spune el   „te iubesc” cu privirea aceea anume, cand imi spune nepotelul acelasi lucru cu imbratisarea aceea anume, cand am vazut Venetia, cand imi  vad sora dupa cate un an petrecut la distanta, cand am fost la spectacolul Kings on ice si l-am vazut pe Evgeni Plushenko de la cativa cm…. Si v-as mai spune, dar pe urma o sa fiti invidiosi ca prea fericita e albina asta 😆

Asa ca vreau sa le stiu si eu pe ale voastre: Klausen, Oana Clara, Malina, Miss Roxanne… daca doriti 🙂

13 gânduri despre „Pure Happiness

    • Am glumit, desigur 🙂
      Si eu sunt genul de om care se bucura pentru fericirea altora, mai ales ca uneori chiar putem invata cate ceva din povestile de bine ale acestora.

  1. Pingback: Happiness is all around | Miss Roxanne

  2. Pingback: Happiness is all around | A Woman Who Loves …

  3. Pingback: Happiness is all around - Love is Blue by Roxana Țucmeanu

  4. Pingback: Happiness is all around | Roxana Țucmeanu Blog

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

