Mi-e dor sa aud un val…

A fost cam tacuta albina in ultima perioada. Bazaitul ei caracteristic a fost inlocuit de zumzaitul de la dentist, pe care l-a avut pe creier ore intregi si dupa ce aparatul cu pricina s-a oprit.

Dar acum ca, momentan, majoritatea problemelor s-a rezolvat, e timpul de pregatit bagaje cu multe lotiuni si sprayuri de protectie solara, cu palarii si rochite. E timpul de stat cu flori in par si nimic in picioare, de intors acasa cu nisip in buzunare.

Am sa ma intorc… albina bronzata! (si sper neiritata!!)

15 thoughts on “Mi-e dor sa aud un val…

    • Am fugit de el si tot m-a prins. Nu am stat prea mult la soare, de teama sa nu ma irit rau de tot, dar cat am stat s-a cunoscut🙂 Pana si nepotelul mi-a zis sa vin neagra acasa!

  1. Merci :*
    Am avut grija maxima, ca altfel mi-as fi stricat toata vacanta din prima zi, la cat de sensibila am pielea. Eu am avut creme cat pentru toti ceilalti cu care am mers😆

  2. Pingback: Voi şi cafeaua | Love addiction √v^√v^√ღ

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

