Septembrie 2011

Septembrie de anul acesta aduce cu el toate schimbarile din lume. Toate numai pentru mine.

Cu frunze uscate in parcuri necunoscute, pe ale caror alei pasesc oameni vorbind intr-o limba pe care sufletul meu inca o neaga, desi mintea ii impune sa-si seteze ideile in cuvinte complicate si straine. Cu un oras in care vecinii nu ma cunosc, iar putinele proaspete cunostinte nu imi stiu numele de alint de acasa, ci imi spun numele din buletin. Cu o casa in care oglinzile nu ma cunosc, unde nu stiu de unde sa iau zaharul si unde sa-mi asez pantofii. Cu un pat care nu mai este doar de o singura persoana.

Dar pe langa toate astea, si cu un om care ma saruta de “buna dimineata” in fiecare zi, cand deschid ochii.

Un septembrie poate cat toate celelalte de pana acum.

Poate octombrie imi aduce si el cate ceva. Mai multa rabdare, mai putin dor, mai  multa liniste. Iubire am.

7 thoughts on “Septembrie 2011

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

