An aunt gives hugs like a mother, keeps secrets like a sister and shares love like a friend

Am vorbit in seara asta cu nepotelul meu pe messenger. Ba mai mult, a fost baietel descurcaret si a reusit chiar sa transfere poze din aparatul foto si sa imi trimita. Poze facute de el soselelor pe care le-a insirat pe jos prin sufragerie, cu masinutele pe care i le-am trimis, cu Vicky pisica, Boni – catelusa mea, cu uniforma de scolar si rechizitele lui – penarul plin de carioci, caietele cu etichete, foile scrise timid cu stiloul, notele lui de „foarte bine”.

Este clasa intai si eu nu l-am vazut nici macar intr-o dimineata mergand la scoala cu ghiozdanul in spate sau intorcandu-se acasa la pranz cu mansetele camasii murdare de cerneala albastra. Imi spune mereu la telefon ca a luat iar „foarte bine”, ca l-a scos la tabla la engleza, ca a jucat fotbal la ora de sport. Ii spun ca sunt mandra de el si sa pastreze toate caietele sa imi arate, cand vin acasa, ce a invatat. Imi promite ca asa va face si ca va lua numai note bune, sa contez pe el.

Ce rau imi pare ca nu sunt acasa sa ii dau un pup pentru fiecare nota buna. Si ce dor mi se face cand ma pupa el pe mess. Uneori simt ca imi este mai dor decat i-ar fi chiar unei mame. Caci eu i-am fost mereu si matusa, si sora, si prietena si uneori chiar o mama.

2 thoughts on “An aunt gives hugs like a mother, keeps secrets like a sister and shares love like a friend

  1. ONLY an aunt.😀
    Iti inteleg dorul,,, insa tu ai fost norocoasa ca i-ai fost aproape pana la varsta asta, eu lipsesc din preajma Sophiei inca din prima zi.😦

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

