Despre Craciun, cu nerabdare

Stiti genul acela de copii care intreaba incontinuu „cand mergem? cand vine? cand plecam? cand? CAND?”. Genul care intotdeauna par sa nu mai aiba rabdare nici o secunda in plus.

Ei bine, daca nu stiti vreunul anume, din momentul acesta puteti spune totusi ca da… caci eu sunt genul acela. Nu tot timpul, dar mereu in preajma Craciunului. Asa se face ca si anul asta, ca in oricare alt an sau poate chiar mai mult, mor de nerabdare sa vina sarbatorile.

Si pentru ca vreau sa simt spiritul cat mai mult si cat mai de devreme, mi-am facut deja bradul. Stiiiiiu,se face abia in ajun si eu am luat-o inainte intocmai ca magazinele cu patroni nebuni care decoreaza inca din noiembrie. In alti ani am rezistat pana spre ultimele zile inainte sa vina Mosu’, acum insa n-a fost chip sa stau cu globuletele si betelele prea mult prin jurul meu caci m-am gandit ca ar sta mult mai bine in bradul nou cumparat.

Si nu mi-am decorat doar bradul, ci si blogul, ca sa nu se simta al nimanui… iar de acum pot spune sa vina cat mai repede Craciunul, caci am de dat cadouri, de astamparat doruri, de imbratisat parinti, de dragostit cel mai dulce nepotel, de incalzit suflete!

2 thoughts on “Despre Craciun, cu nerabdare

  1. Cred ca blogul meu va fi unul din putinele ce va ramane nedecorat.🙂 In fine, ideea principala sta in faptul ca abia astept si eu sa vina sarbatorilor dar inainte de asta, abia astept sa ajung acasa la ai mei si la nepotica!!!! Ma topesc usor de dorul ei si cand o aud gandurind la telefon se lasa cu lacrimi….😦
    Bradutul il vom face si noi saptamana viitoare pt.a profita mai mult de el si sper sa vina si ninsoarea mai repejor.😀
    Te pup sis.

    • Te inteleg asa de bine in privinta dorului!!!
      Cat despre zapada, si eu sper sa apara cat mai devreme, caci da cu totul alt farmec sarbatorilor🙂. Iarna trecuta am ramas blocata prin oras din cauza ninsorii, acum ma rog sa vina😆

      >:D< :*

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

