O carte pe zi

Incep proiect maret, dintr-un exces (temporar) de timp liber si, conform sperantelor exprimate la inceput de 2012, sper sa fie loc de cate o carte citita in fiecare zi. Se intelege ca vor fi scurte, ca voi pune citate pe blog din cartea citita (caci asa voi tine mai frumos evidenta)… si se mai intelege ca atunci ca excesul va deveni lipsa, si proiectul s-ar putea sa-si schimbe infatisarea, dobandind un alt nume – cu putin noroc inlocuim doar „zi” cu „saptamana”, si nu cu „luna”.

Acestea fiind hotarate… sa inceapa… visarea!

Un gând despre „O carte pe zi

  1. Uoooof, cat imi e de dor sa mai am si eu timp sa citesc carti de suflet 😦 presimt insa ca pana la master nu voi reusi sa citesc altceva in afara de ce am eu nevoie pentru facultate :-<.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

