Inca o problema rezolvata

Eu dintotdeauna am avut probleme cand era vremea de venit… problemele… acelea de fete, de ne fac viata un cosmar in fiecare luna. Dintotdeauna am avut dureri ingrozitoare de burta, spate si tot ce se poate, stari de voma, bufeuri de caldura, balonare, tulburari de somn etc. Stiu colege care au doar o parte din simptome, stiu altele care dorm chiar mai bine in acea perioada, dar la mine nu… au trebuit sa apara intotdeauna in cor, cu toata orchestra, tinandu-mi concert doua-trei zile la rand si transformandu-ma temporar intr-o leguma suferinda si plangacioasa, incapabila de a sta pe verticala.

Se rezolva de regula in proportie de vreo 70 % cu urmatorul program: pastila nurofen ori ketonal imeeeediat cum incepe (caci altfel e in zadar), o baie calda, o sticla cu apa fierbinte tinuta pe burta si putin somn, tot la caldura. Am descoperit secretul complet cu ceva timp in urma, toate astea trebuie sa mearga struna pentru o zi suportabila, caci altfel tinde sa se transforme intr-o alta amintire urata cum am destule altele legate de acest subiect. Acum insa am gasit o imbunatatire la toate astea si anume un recipient de cauciuc pentru apa fierbinte.

Pana acum m-am tot chinuit cu sticle gasite prin casa, de la cele de Limoncello (subtiri si lunguiete) pana la cele de Tedi😀

Din intamplare, aceeasi vecina draguta cu dulceata de kiwi mi-a dat o sticla dintr-un cauciuc rezistent (si roz), care mentine mult mai mult timp apa fierbinte, cu un sistem de inchidere foarte sigur si o marime mult mai potrivita si lejera decat tedi al meu. Este perfecta pentru durerile despre care va spuneam, dar nu numai. Calmeaza totodata crampele musculare, durerile reumatice, durerile de stomac si de spate. In plus, s-ar parea ca ajuta si la elimarea stresului… si mai are si avantajul de a fi disponibila in numeroase culori, forme si accesorii de invelit. Un tratament natural, simplu si sigur – si acest ultim amanunt e foarte important, va asigur eu… dupa ce data trecuta cand am incercat sa-mi calmez durerile abdominale, a iesit cu scantei dintr-o pernuta de aceea electrica😆

2 thoughts on “Inca o problema rezolvata

    • Spatele imi face si mie probleme tot timpul, mai ales in sezonul rece. Dar uneori cu pastile, alteori cu sticla, intotdeauna cu haine mai groase in zona lui, reusesc sa il mai domolesc.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

