Love likes coincidences

Cu ceva timp inainte de a trece in 2012, am vazut un film turcesc, dupa o recomandare facuta de Chocolate pe blogul sau.

Foarte probabil ca unii sa fie sceptici inca dupa primul rand scris, din momentul in care am precizat ca filmul este turcesc. Daca adaug ca l-am vazut intr-o seara si a doua seara nu m-am linistit pana nu m-am uitat din nou, suna mai convingator? Sau poate daca va spun ca il am inca in calculator si acum daca nu ar fi tarziu, l-as pune din nou in bs player…

Sa va povestesc. Asteptati-va de la inceput la o combinatie de Jeux d’enfants, Sweet november, If only si alt film dragostos pe care il stiti, caci Love likes coincidences  (Dragostea adora coincidentele) se ridica la nivelul tuturor, iar pe unele dintre ele chiar le intrece. Si toate astea fara a fi exagerat, doar… SPECIAL.

Intr-o zi de septembrie, in Ankara, un tanar zoreste spre spital, impreuna cu sotia sa, care urma sa dea nastere unui copil. Accidenteaza insa din intamplare un alt barbat ce avea sa fie tata in aceeasi zi, la acelasi spital. Aceasta este doar prima coincidenta dintr-o serie de multe altele ce vor presara vietile lui Ozgur si Deniz, de-a lungul copilariei si adolescentei. Intotdeauna aproape, dar niciodata suficient, in cele din urma, cei doi se vor instraina unul de altul, pentru a se intalni, mai tarziu, la 25 ani de ani, in Istanbul, prinsi intr-o poveste de dragoste cu adevarat nemaintalnita.

Un film realizat cu sufletul si totodata foarte bine gandit pana la cel mai mic detaliu, cea mai nesemnificativa explicatie. Actori carismatici si muzica de calitate. Emotii pana in ultimul minut. Iubire. Asta ne prezinta Love like coincidences. Unul dintre cele mai placute filme vizionate in anul ce a trecut. Nota 9/10… si asta doar pentru ca nota 10 am pastrat-o pentru cele perfecte precum Jex d’enfants, Becoming Jane, Sleepers🙂

Titlu original: Aşk Tesadüfleri Sever (2011)

Regia: Ömer Faruk Sorak

Actori: Mehmet Günsür, Belçim Bilgin, Yigit Özsener

Nota Imdb: 7,4 (desi ar putea mai mult, fara doar si poate!)

6 thoughts on “Love likes coincidences

  1. SI eu am vazut filmul, am plans la el, e grozaaav! L-am mai recomandat, dar, vorba ta, oamenii se sperie cand le zici ca e un film turcesc. Dar cat de frumos e!

    • Nestiutori!
      Eu la cate filme straine deosebite (fara cele americane) am vazut, am ajuns sa nu mai refuz o recomandare nici daca filmul e iranian!😆 Fiecare tara isi are geniile ei in cinematografie. Trebuie sa le acordam o sansa tuturor.

  2. Pingback: Filme vazute in 2013 – partea 2 | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

