Clatitele nu se fac cu graba. Clatitele se fac cu dragoste

Dintotdeauna mi-a fost pofta de clatitele americane vazute la tv ori pe internet. Groase, pufoase, de care nu te mai poti satura. In sfarsit am gasit si eu o reteta care sa functioneze si sa imi umple bucataria de miros imbietor. Variante s-ar parea ca sunt multe, asa ca nu stiu cat de grozava este reteta mea fata de celelalte existente, dar faptul ca farfuria se goleste surprinzator de fiecare data cand le fac, ar trebui sa fie un semn destul de bun😀

Asadar, se pregatesc urmatorele: 330 gr de faina, 250 ml lapte, 80 ml ulei, 6 linguri de zahar, 3 oua, un varf de lingurita sare, un praf de copt, optional esenta de vanilie.

Se amesteca faina cu praful de copt, zaharul si sarea. Separat, se bat ouale, peste care se adauga laptele, uleiul si esenta. Acestea se unesc apoi cu ingredientele solide si se amesteca pana la omogenizare. Aluatul trebuie sa fie mai gros decat cel obisnuit de clatite.  Cu ajutorul unui polonic, se incepe preparea clatitelor intr-o tigaie teflonata. Cand clatita incepe sa faca unele bule, se intoarce pe partea cealalta. O data gata, se decoreaza cu dulceata, frisca, fructe maruntite, finetti, miere, orice va pofteste inima. Iar de nu, sunt perfecte si simple. Ca dovada sta faptul ca cele pregatite de mine nici nu au mai apucat si faza pozatului😆

4 thoughts on “Clatitele nu se fac cu graba. Clatitele se fac cu dragoste

  1. Pancakes, cum le spun americanii, clatitelor😀 Si eu am vrut sa mananc pana acum dar nu prea am stiut cum sa le fac😛 Bine ca ai explicat cum se face😀

    • Si eu incerc sa mai dau jos vreo 2 kg, dar momentan in zadar… trebuie sa termin toate dulciurile din casa si apoi zau nu mai cumpar nici o ciocolata!
      In schimb… mai greu cu abtinutul de la gatit. Mai bine m-as axa pe supe😆

  2. Pingback: Bucatarelile zilei | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

