Doruri

Ma simt de la o vreme ca Emily Bronte fara ale sale dragi lande. Nu imi gasesc loc niciunde si sunt a nimanui. Mi-e dor de tot si nu am chef de nimic. Nici macar de citit, nici macar de gatit, nici macar de plimbari si poze facute in treacat frunzelor din parc.

Dintotdeauna a fost aiurea sa depinzi de altii. Deciziile tale sa trebuiasca a fi in concordanta cu placerea altora. Dorintele tale sa fie puse pe locul doi pentru a face mofturile altora. Sufletul tau sa fie stingherit pentru ca al altora sa fie implinit. Si macar de-ar fi implinit…

Macar de l-ar vedea pe al tau chinuit. Sau macar de te-ar intreba ce iti lipseste.

Oricum nu ar intelege.

Imi lipsesc florile mele din gradina, animalele mele, cartile mele, sufletele lasate acolo, linistea aceea, sentimentul de acasa.

Aici imi gasesc linistea doar in bratele a doua persoane…In timp ce sunt altii care au grija sa strice intotdeauna sentimentul asta.

Totul este la maxim 70%. Am mai multa dragoste de dat decat atat. Am nevoie de mai multa liniste decat de atat.

Imi lipsesc cei 30 %. In fiecare zi. Si nimic nu mai poate alina asta.

8 thoughts on “Doruri

  1. Pingback: iPuntea « • Gabriela Elena •

  2. Sis, dar daca nu ai avea ce ai nu ai fi si mai trista? Incearca sa privesti si asa lucrurile…. Esti mai norocoasa decat N`spe mii de persoane. Capul sus, ia dorul in brate dar nu-l lasa sa mi te doboare! :*

    • Ai dreptate, stiu. Dar uneori cand te doboara toate, uiti sa iti cauti puterea de a mai gasi parti bune in orice. Mai am de invatat, de luptat, de incercat.

  3. Pingback: Ai grija ce iti doresti ! « Silence's Blog

  4. Si eu am avut senzatia asta cand am plecat de acasa si m-am mutat in Bucuresti…cu toate ca le aveam langa mine pe prietenele mele si fata de altii nu eram singura, imi lipseau mult ai mei, casa, orasul meu, locurile si tabieturile mele…Asta a fost, a trebuit sa imi fac si alti prieteni, sa imi apropii noi locuri, sa imi modific obiceiurile…Si totul este ok acum, mereu va fi🙂. So, cheer up! >:D<

    • Am inteles intotdeauna ca o schimbare majora aduce cu sine zeci de altele mai mici. Si am fost dispusa sa le accept… dar problematic devine atunci cand chiar si asa, chiar cu schimbari de obiceiuri, de indragit locuri noi, tot ramane un gol in permanenta.

      Poate sunt doar unii carora nu le sta bine cu drumul😆
      Rezist, trebuie sa mai rezist, incerc sa fac precum scrie in descrierea blogului, mai jos de „Inside these lines”.

  5. Aha, deci Loryloo mai si scrie. Se vede ca-s o tolomaca si n-am mai intrat de muuult.🙂
    Nu stiu ce e cu tine… Stiu doar ca nu-mi place starea asta. Si sper sa fii bine, cumva.

    • Stai linistita, caci nici eu nu-s mare energica pe blog… nici la mine, nici la altii😀
      Ti-am explicat putin intr-un mesaj, ai sa faci tu legaturile intre el si intre postul publicat.

      Starea de bine… inca o astept, intre timp caut franturi din ea in orice lucru. Sunt sigura insa ca imi va cuprinde intreg sufletul la un moment dat. Trebuie doar sa mai astept.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

