Margelim cu spor

Sa se dea sfoara in tara, Loryloo s-a apucat de margelit! Stangaci, timid, agale, cu tentative de creare bijuterii dragalase precum am vazut la targurile de handmade, pe breslo si alte siteuri de acest gen. Ca de o iesi ceva, bine, iar de nu… iarasi de bine,macar ne-am jucat putin si a mai trecut o dupa-amiaza innourata. ( + inseamna ca trebuie sa raman la cusut si crosetat)

Si cum sa incepem altfel decat cumparand margele, tortite si alte cateva lucrusoare pe care le credem de trebuinta. Mov, rosu, verde, gri… nici prea mult, nici prea putin, ca te pomenesti ca imi ies mie ochii pana sa iasa ceva din margele si am cheltuit banii in zadar. Clesti, patente speciale ia de unde nu-s, dar noroc de improvizatie.

Se face seara, se aduna toate imprejur si hai sa vedem ce si cum incepem. Pingu vine curios sa vada ce ii poate capul albinei. Atat de curios incat se apuca si el de mesterit. Sa va spun surpriza?  El termina doua perechi de cercei si eu abia, abia reusesc sa fac perechea primului cercel. Buna treaba. Il instiintez ca ma asociez cu el, eu ii dau sfaturi si el prelucreaza. Exista insa pericolul sa imi faca bijuterii numai in culorile Stelei, caci asa a si inceput – cu rosu si albastru 😆

Il ajung treptat din urma si dau gata cerceii mei spiralati. Nu-s ei mare soi, dar mai este loc de incercari. Asta a fost doar prima zi! 😀

PS: Fiti, va rog, ingaduitori cu acesti cercei de incepatori! Cei verzi si cei stelisti sunt creatiile lui Pingu. Ceilalti sunt facuti de mine.

16 gânduri despre „Margelim cu spor

  1. Sunt foarte frumosi, Loryloo!
    Cei realizati de tine, nu arata ca sunt ai unei incepatoare. 😛

    Si pe mine ma relaxeaza sa fac astfel de lucruri.
    La vremea potrivita, adica atunci cand voi avea mai mult timp, voi dezvalui si incercarile mele. 😉

    • Traiasca internetul si oamenii binevoitori care impart cunostintele lor cu altii. Asa am putut face si eu acei cercei, la prima incercare 🙂
      Am mai facut mai demult unele lucrusoare, dar crosetate. Brose, gentute, insa bijuterii nu am mai incercat.
      E cu adevarat o incantare sa te ocupi de asa ceva, mai ales cand vezi roadele la final.
      Sunt curioasa sa vad din creatiile tale. Sper ca timpul sa fie ingaduitor cu tine sa ne impartasesti pe blog micile bucurii 😀

    • Merci, sa fie!
      La fel intentionez si eu. In primul rand pentru mine, de drag pentru orice necesita atentie pentru detalii, de drag pentru cercei. Mai apoi, de or iesi bine, ma incumet si la daruit celor apropiati 🙂

    • Multumesc!
      Sper sa am ce sa va mai arat si alta data 😆 Si calitatea lor sa creasca, desigur.
      Deocamdata trebuie sa mai cumpar unele lucruri, ca sa pot continua intr-o nota optimista 😀

    • Merci! Modelul acesta impletit mi-a placut de cum l-am gasit pe internet si vazand ca mi-a iesit binisor la cercei, m-am gandit ca o sa fac si o bratara…asortata! 😀

  2. Pingback: Margelim din nou « Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

