Patinaj artistic: C.E. 2012 – Day 1

* Evgeni Plushenko a castigat runda preliminara de calificare, cu 40 de puncte avans fata de cel clasat pe locul 2, care, surpriza, e chiar compatriotul nostru, Zoltan Kelemen. Felicitari amandurora! Evgeni a obtinut 157,52 de puncte, executand cvadruplu tulup, (un) triplu axel (minunat), triplu axel + dublu tulup, triplu lutz + dublu tulup + dublu rittberger. Pentru componente a primit note bune, peste 8, cu exceptia tranzitiilor care i-au fost punctate cu 7,5. Cele mai bune note au fost pentru interpretare. Pai doar nu degeaba ii spunea Mishin „Shakespeare pe gheata„!

Aici se pot vedea notele obtinute.

* OH NU! Aliona Savchenko & Robin Szolkowy s-au retras din competitie, in urma unei accidentari pe care a suferit-o Aliona in timpul antrenamentelor. Cei mai fericiti? Desigur Tatiana si Maxim, care au acum medalia de aur asigurata.

 Foto Andrew Yates./AFP/Getty Images

5 gânduri despre „Patinaj artistic: C.E. 2012 – Day 1

  1. Acum cativa ani eram si eu mare fan al competitiilor de patinaj artistic. Ma bucur ca Evgeni Plushenko inca mai este activ, credeam ca s-a retras. Si de asemenea ma bucur ca inca e pe primul loc. 🙂

  2. Unde-i vorba de Plushenko…hop si eu! Imi place…la superlativ absolut! In seara aceasta la gala laureatilor a patinat pe melodia „Je suis malade”. Devin patetica pana la ridicol cand imi place ceva!

    • Stai linistita, cand este rostul de vorbit de Evgeni, nu exista exigerare pe blogul meu 😀 Cat despre gala, minunat program, muzica, evolutie. Eu am avut norocul de a-l vedea si la Bucuresti patinand pe aceasta melodie :). Superb!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

