La retete… inainte!

S-a terminat de duminica patinajul si ma simt ca un copil ramas fara jucarie. Margelele, cerceii si restul le-am pus putin in stand-by pana imi cumpar un cleste pentru facut bucle, ca daca tot fac o treaba, macar sa o fac bine, nu? Voi face doar maine o pereche de cercei pentru sora mea caci i-au placut cei spiralati si cateva bratari simple pentru noua mea prietena… de patru anisori😆

In rest, pentru a-mi mai umple putin timpul, m-am pus pe cotrobait bloguri de culinarese. Si uite asa am dat eu peste niste fete grozave rau, va zic! Amalia, Ama, Laura Sava, Ioana, Melcul bucatar… Am luat la rand post dupa post, arhiva dupa arhiva si mi-am notat retete de tot felul, de m-am pricopsit cu nici mai mult, nici mai putin de 100 de retete in caietul meu de gospodina. Mi-am facut meniuri chiar si pentru postul Pastelui, care urmeaza sa inceapa pe 26 februarie. Intentionez a-l tine pe tot, acum sa vedem ce reusim.

In raita mea prin blogosfera, am gasit numai bunatati, dupa cum va spuneam. O parte le-am si incercat deja. Gogosi cu iaurt, o prajitura cu fursecuri si budinca, cartofi cu mustar si usturoi la cuptor, cartofi copti in folie cu unt si branza, fursecuri… Si sa nu uit de minunatele snitele, dupa reteta mamei. Maine planuiesc sa il dau gata pe Pingu cu budinca de paste cu lapte si crochetele din cartofi, cu sos tzatziki.

Daca lipsesc de pe aici prea mult ori imi ies toate prea bune si nu imi vine sa ma mai las, ori mi-am fript mainile pe la aragaz😆

12 thoughts on “La retete… inainte!

  1. Pingback: Parfumul unei scrisori temporale | innerspacejournal

  2. Sa stii ca m-am apucat si eu de gatit de cateva luni, cam de cand m-am apucat de iubit. :)) Si imi iese de minune.😀 Nu stiu ce faceai tu inainte de retetele astea, dar eu in afara de cartofi prajiti si omleta, nu stiam decat sa provoc accidente in bucatarie. :))

    • Oh, meriti felicitari atunci! Asadar trebuie spus succes si-n gatit, si-n iubit!😀
      Nici la mine nu dateaza de prea multa timp istoria asta cu bucataritul, inca mai am multe de invatat, inca mai fac uneori lucruri ce merg direct in cosul de gunoi, dar important este ca in acelasi timp mai fac si altele dupa care te lingi pe degete, asa ca nu e totul pierdut :)))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

