Despre curajul de a face o schimbare

„E important să laşi anumite lucruri să treacă. Să le dai drumul. Să te desprinzi de ele. Oamenii trebuie să înţeleagă că nimeni nu trişează, uneori câştigăm, alteori pierdem. Nu aştepta să ţi se dea ceva înapoi, nu aştepta să ţi se recunoască efortul, să ţi se descopere geniul, să ţi se înţeleagă iubirea.

Încheie nişte etape. Nu din orgoliu, din neputinţă sau mândrie, ci pur şi simplu pentru că acel lucru nu se mai potriveşte cu viaţa ta. Închide uşa, schimbă discul, fă curat în casă, şterge praful. Încetează să mai fii cine erai şi transformă-te în cine eşti!.. „

Paulo Coelho

4 thoughts on “Despre curajul de a face o schimbare

  1. Buna dimineata!

    E adevarat, cuvintele sunt corect. Dar e foarte greu sa faci asta. Sa rupi sirul monotoniei vieti, sa gasesti in tine energia si forta necesara sa te rupi de lanturile care te tin si sa faci un pas inainte pe drumul pe care simti ca trebuie sa mergi. Am fost in situatia asta de multe ori. Ai nevoie de mult curaj si forta morala🙂

  2. Pingback: Cascada « • Gabriela Elena •

    • Da, n-am prea fost in largul meu o vreme, dar apoi mi-am dat seama ca blogul trebuie pastrat si reimprospatat din cand in cand, indiferent de starea mea, caci mi-a adus numai amintiri frumoase, nu merita neglijat🙂
      La fel si tu ai disparut o vreme, te cautasem si am fost surprinsa sa gasesc goala pagina… ma bucur ca te-ai hotarat sa revii! :*

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

