Margelim din nou

Dupa principiul „repetitia” e mama invataturii, dupa-amiaza „creatoare” despre care povesteam acum vreo doua saptamani nu a dorit sa fie unica, asa ca am continuat cu stresatul margelelor si insirarea lor pe diverse firisoare, sarmulite, in incercarea de a pierde timpul mai cu rost. Inca nu am aflat secrete marete care sa transforme incercarile mele in lucruri mai putin stangace, dar promit sa continui sa caut😆

Cateva dintre rezultate se vor infatisa, timide, pe blog. Asadar:

11 thoughts on “Margelim din nou

    • Multumesc!
      De preferabil sa o tin din ce in ce mai bine😀, mai am de lucrat la multe aspecte… dar cu toate astea imi aduc mare bucurie chiar si asa mai stangaci, stiu ca sunt facuti de mainile mele si nu pot sa nu ii port cu drag🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

