Visul venetian

„If you read a lot, nothing is as great as you’ve imagined. Venice is… Venice is better.” – Fran Lebowitz

Un eveniment ce se organizeaza inca din 1094 a ajuns sa imi incante si mie sufletul in weekendul ce a trecut. Carnavalul de la Venetia, un oras pe care il vad pentru a treia oara si cu toate acestea cred ca nu am ajuns sa-l cunosc mai mult de 5 %, la cat de multe minunatii ascunde.

De data aceasta am gasit orasul mult mai aglomerat, dupa cum era de asteptat, dar la fel de frumos si incantator.

Mastile si costumele de toate culorile te intampinau oriunde intorceai capul, de nu stiai pe care sa o admiri mai intai si pe care sa o fotografiezi mai repede, sa o pastrezi in amintire.

Ca sa fiu si eu in spiritul carnavalului, mi-am vopsit pe fata o floare (albastra), ca multi alti turisti, la unul din artistii ce isi pozitionasera ustensilele in mijlocul strazilor. Ca sa fim amandoi in spiritul distractiei, ne-am facut si caricaturi la un talentat italian, costumat in clovn.

Cu greu m-am lasat urcata in vaporasul ce ne ducea inapoi spre parcare, caci nu-mi venea deloc sa plec si sa las toata frumusetea asta in urma mea.

One thought on “Visul venetian

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

