Evgeni Plushenko la dublu!

Uf, cum ma mai chinuie pe mine stirile astea despre Kings on ice 2012! Pe zi ce trece aud cate o noutate si mi se face inima si mai mica de suparare stiind ca cel mai probabil anul acesta nu voi ajunge sa imi vad dragii mei patinatori. Dar lasand necazul meu deoparte, organizatorii s-au gandit sa faca o bucurie fanilor infocati si astfel au anuntat ca vor fi doua reprezentatii Kings on ice in aceeasi zi!

Datorita cererii prea mari de bilete, s-a programat un alt spectacol de la ora 15:00, urmand ca cel stabilit initial sa inceapa la ora 20:00. Biletele pentru cel de-al doilea show sunt puse deja in vanzare, la patinoarul Mihai Flamarapol, in reteaua magazinelor Diverta si pe http://www.myticket.ro, cu preturi cuprinse intre 100 -400 lei. Cei care il vor insoti pe Evgeni la Bucuresti vor fi Stephane Lambiel, Brian Joubert, Surya Bonaly, Fumie Suguri, Vera Bazarova & Yuri Larionov, Fiona Zaldua & Dmitri Sukhanov, Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev si, desigur, Edvin Marton.

Pana atunci, eu o sa imi calmez corazonul cu amintirile de la Kings on ice 2011, cel mai frumos spectacol la care am luat parte ♥

One thought on “Evgeni Plushenko la dublu!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

