Hainele cele noi ale imparatului…blog

De cand am deschis blogul asta, am o adevarata problema cu alegerea temei – oricare as folosi-o, imi pare perfecta pentru inceput, ca peste putin timp sa ma enerveze la maxim. Pana acum am avut vreo… 5 cred, dar ganduri de schimbat am avut de zece ori mai multe.

Si de fiecare data acelasi proces. Intru la categoria „teme” si incep. Previzualizeaza si open in a new tab. Previzualizeaza si open in a new tab. Si tot asa pana ma trezesc cu vreo 15 ferestre deschise si incep apoi a le verifica pe fiecare in parte. Incepe astfel recitalul x-urilor, adica a inchiderii ferestrelor si refuzarea tuturor temelor.

Prea ingusta. X. Prea colorata. X. Prea monotona. X. Prea saraca. X. Prea serioasa. X. N-are cutare optiune. X.

Si tot asa pana ajung sa ma linistesc si zic sa raman totusi pentru moment la aceeasi tema.

In scurt timp, aceeasi framantare.

5 thoughts on “Hainele cele noi ale imparatului…blog

  1. Doua saptamani am tot schimbat la teme pentru blogul meu si m-am intors din nou la aceasta care nu-mi place deloc…si totusi este ce-a mai perfecta dintre toate…
    Daca as gasii o tema perfecta as fi cel mai fericit ori sa gasesc macar pe cineva care sa-mi faca una pe gustul meu🙂😀

    • Asa-i, si eu as fi extrem de fericita de s-ar face o tema exact dupa cum vreau eu :))) dar se pare ca wordpressul inca nu tine cu noi, mai avem de asteptat teme noi si poate, poate, ne-or convinge cu vreuna mai grozava curand! Cat mai curand!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

