Casa, dulce casa

Se spune ca de Craciun toate drumurile duc acasa. Pe atunci nu am ajuns, dar martie n-a putut sa ma mai tina in loc si iata-ma tastand acum din locul cel mai drag mie. Dor mi-a fost de toate. De sufletele mari ai celor de acasa, de animalele mele lasate in grija lor, de ghioceii din gradina, de camera mea si toate lucrurile adunate intr-un spatiu doar al meu. Acum sunt din nou printre ele si nici macar vremea asta mohorata nu imi poate tulbura bucuria.

Poate doar foarte putin sa imi increteasca fruntea noua mea tunsoare nici prea de fete, nici prea de baieti. Deh, asa-i cand te framanta prea mult sa te tunzi si dra frizerita nici nu pricepe ce ii explici. Eu si Amelie ce ne-am trezit cu parul asa scurt, diferenta ar fi ca ei ii sta perfect, in timp ce eu arat ca un motociclist care a uitat sa isi scoata casca 😆

In rest toate sunt spre bine… si dupa cum spunea unul din poetii mei preferati, Rabindranath Tagore:

„Eu am devenit propria mea versiune de optimist. Daca nu pot trece printr-o usa, voi trece prin alta sau voi face o usa. Va veni ceva minunat indiferent de cat de intunecat este prezentul.”

Sa zambim asadar! 🙂

3 gânduri despre „Casa, dulce casa

  1. Pingback: China Tiger-Optical Illusion « • Gabriela Elena •

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

