Emotii de primavara

Primavara, din ce rai
Nevisat de pamanteni,
Vii cu mandrul tau alai
Peste cranguri si poieni?

(George Toparceanu)

Intr-o vreme am iubit toamna, cu tot ce insemna ea. Ma regaseam complet in fosnetul frunzelor ruginii, in picurii de ploaie si cerul innorat. Acum imi este sufletul indragostit de primavara, de raze blande de soare si tulpini de flori, abia mijite de sub pamant, de „verde proaspat ca un suflet nou” precum in poezia lui Ion Pillat, de speranta unor noi inceputuri.  Mai mult decat oricand simt ca ar trebui sa invat ca, asemeni ghiocelului, sa razbat prin orice.

5 thoughts on “Emotii de primavara

    • Ma bucur ca iti plac florile mele! Eu numai in gradina as sta, de dragul lor🙂 Astept cu nerabdare sa infloreasca si zambilele, sa miroase toata aleea a primavara.

  1. Pai inainte nu iti gasisesi iubirea, draga mea trantorasa, si de asta iubeai toamna… si nu pot sa cred ca ai tradat-o :))

  2. „Brânduşa ne zâmbeşte inocentă prin verde crud născut a înviere
    Peste pământul ce ascunde încă în lumea lui suspine şi durere…”

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

