Sa le sarut obrajii, gropita cu gropita

Fiind posesoare de gropita, am auzit mereu tot felul de povesti despre cum apar gropitele in obrajii copiilor. Cea mai draguta varianta spunea cum ca acestea apar in urma multor pupici in obrajorii bebelui. Eh, azi citeam si o explicatie stiintifica si s-ar parea ca gropitele din obraji si din barba apar in urma unei dezvoltari insuficiente a tesutului muscular. Asadar s-ar putea spune ca obrazul meu drept nu numai ca are o gropita, dar are si o problema, nu? 😆

Asa o fi. Cu toate acestea, nu m-ar deranja sub nici o forma ca si viitorii mei copii sa mosteneasca o asa „problema” … sa le sarut obrajii, gropita cu gropita 🙂

7 gânduri despre „Sa le sarut obrajii, gropita cu gropita

    • Si mie mi-ar placea tare mult sa aiba ai mei… dar chiar daca nu va vrea Dumnezeu… oricum ii vom vedea ca fiind cei mai frumosi copii din lume, doar sunt ai nostri 🙂

  1. Si eu am 2 gropite si pot sa spun ca le ador. 😀 Mama are doar 1 gropita. Sper ca si copii mei sa mosteneasca asta. 😀

    • Din cate am citit, sunt sanse mari in cazul tau 😀

      Unii cercetatori spun ca gropitele fac parte dintr-o serie de trasaturi ce pot fi determinate de o gena dominanta. Astfel ca, daca tu sau partenerul tau aveti o astfel de gena, sunt 50% sanse sa o mosteneasca si bebelusul vostru. Cum iti poti da seama daca gena ta este dominanta? Simplu: daca si mama ta sau tatal tau au gropite in obraji si le-au mostenit la randul lor de la un parinte, atunci precis este o gena dominanta.

      In cazul meu sunt sanse mici, cred. Nici parintii, nici bunicii nu au 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

