I hate Blogspot!

Toata lumea stie ca modalitatea de a comenta pe blogspot nu e tocmai simpatica, dar parca e din rau in mai rau! Zau asa!

Intrata aseara pe blogul unei fete si dornica de a-i comenta, ma trezesc ca trebuie sa scriu de nu stiu cate ori acele litere stupide scrise ciudat care „dovedesc ca nu esti un robot”. Ok, le scriu o data, de doua ori, de trei ori. Deja se trezesc la viata niste nervi. A zecea oara, a cinspea oara. De acum e chiar disperant, dar continui, sa vad, pe bune cat poate sa faca asa? „Caracterele pe care le-ati introdus si cuvantul de verificare nu corespund. Incercati din nou.” Jumatate de ora si am cedat. Du-te cat colo… ca ori esti tu nebun, ori sunt eu E.T.!

12 thoughts on “I hate Blogspot!

  1. Eu foarte rar mai las comentarii pe Blogspot, uneori chiar daca trec de acel test..se pierd pe drum… Trebuie sa recunoastem ca Blogspotul este o platforma terminata din punct de vedere al calitatii si fiabilitati si sa ne bucuram ca noi nu avem bloguri active pe ea.
    Mi-am sfatuit toti prietenii de blog sa vina pe WordPress, iar celor care au venit nu le-a parut rau🙂

  2. Mie îmi displace că nu există în toate temele de blogspot posibilitatea de a te abona la comentarii. Iar dacă nu e implicit, unii nici nu se interesează să ofere această posibilitate cititorilor.

    Aia cu codul capcha e acceptabil în majoritatea cazurilor. Însă nu variantele în care nici să vrei nu poți introduce codul… să fie mai ușurele. Bine, noaptea la lumina ecranului nici alea simple nu prea ies.😆

    • @DianaEmma. Vai Doamne, ce ma enerveaza si pe mine persoanele care nu ofera posibilitatea sa te abonezi la comentarii si trebuie sa tot intri sa vezi daca ti-au raspuns… ori lasa liber la comentarii si nu se mai uita decat la ultima postare, daca le lasi comentarii la un articol mai vechi poti astepta feed back mult si bine ca nu o sa vezi, de aceea eu mi-am invitat prietenii pe o platforma serioasa (wordpress) si pe blogurile Blogspot care nu sant administrate corespunzator nu mai comentez ca oricum o fac degeaba :(…

    • Da, oricum ai da-o, tot nu dai de bine in blogspot.
      Cat despre cei cu abonatul, cu siguranta unii nici nu stiu daca au posibilitatea asta sau nu, pur si simplu se lasa dusi de vant.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

