Altfel

 Zilnic fac un drum de doua ore jumatate dus-intors… de mai bine de o luna.  Tot de cam atat timp ma chinui si sa scriu doua vorbe, trei prostii pe aici.

S-a instalat o noua ordine in toate. Diminetile imi sunt intotdeauna prea… dimineti, dar  poate macar asa, fortat, se invata si organismul meu cu un program mai sanatos – trezit devreme, culcat devreme. Timpul nu se mai numara in ore, minute, ci in cate secunde pot sa ma imbrac mai repede, sa imi pregatesc gentile, sa mananc si sa o zbughesc spre statia de maxi-taxi. Un maxi-taxi care intotdeauna e prea plin, intotdeauna e neprietenos si ma tine in picioare minim un sfert de calatorie.

Noroc ca am companie de nadejde in fiecare zi, la fiecare drum. Adele, Placebo, Tiziano Ferro, Paolo Nutini imi tin in permanenta de urat, prin castile mp3-ului meu roscat. O ora trece in zbor pana ajung la birou. Urmatoarele sase  se intampla sa treaca fara sa stiu cand, se intampla sa treaca si mai rau decat daca ar trage o pisica lenesa de ele. Lucru valabil atat in zilele in care e aglomerat dinainte sa apuc sa descui usa, valabil si cand sunt doar eu, dosarele si internetul.

Nu stiu cat mi-o fi sau nu locul aici, atat timp cat sunt momente in care oamenii discuta treburi serioase, despre politica, legi si alte asemenea, iar in capul meu canta diversi diverse, dar cert e ca m-am acomodat usor, imi fac treaba bine si mi-a crescut teribil increderea in mine.

Asadar, inaintez, cu o noua ordine in program, in agenda telefonica, in sifonier, in portofel, in toate… si toate sunt inspre bine.

 

4 thoughts on “Altfel

  1. Succes in continuare. Sunt sigura ca va merge totul ca pe roate si stii ce se spune: ca trebuie sa incepi de undeva, iar tu incepi dintr-un loc bun, asa ca faci bine sa privesti totul cu zambetul pe buze.

    Imi place mesajul din bara de sus.🙂

    • Multumesc! :*
      Ma bucur ca iti place mesajul meu, sper sa faca ziua mai buna si sa aduca un zambet pe chipul celor care ma viziteaza din cand in cand🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

