Un final si alte inceputuri

Stii intotdeauna ca ai lipsit al naibii de mult de pe blog dupa numarul de mesaje din categoria spam. E si cazul meu desigur. Mai intai din cauza internetului, apoi pentru ca mi-a venit sora acasa in vacanta, si mai apoi din cauza programului extralung de la munca.

De doua luni tot rasfoiesc in fiecare zi legea nr. 67 din 2004 privind alegerea autoritatilor administratiei publice locale, nu dintr-o pasiune ascunsa, ci pentru ca am fost aleasa loctiitor (vicepresedinte) intr-un birou electoral de circumscriptie comunala. Lesne de inteles de ce ziua alegerilor, noaptea ce a urmat si urmatoarea zi au alcatuit una dintre cele mai solicitante perioade din viata mea :)) Nici dupa ce am dat licenta nu am ajuns atat de obosita acasa, cum am ajuns luni dupa-amiaza dupa 35 de ore de program continuu, in care s-au asteptat rezultate, s-au calculat voturi, s-au distribuit mandate, s-a mers la prefectura, s-au adunat nervi, s-au calmat nervii altora,  dar totodata s-a si ras, s-au adunat amintiri frumoase si s-au cunoscut oameni de calitate.

Ghinionul meu a fost ca am nimerit intr-o comuna cu prea multi alegatori, cu prea multi candidati (+ un primar inexistent) si astfel a fost de lucru cat pentru alte trei comune la un loc… Norocul a fost ca s-a platit bine, ca am avut colegi simpatici in mare parte si ca a fost munca de jurist, nu de politician. Caci adesea mi s-a spus ca mi-am luat politica in cap, dar nici vorba de asa ceva. Ba mai mult, a fost chiar o conditie sa nu fac parte din nici un partid politic.

Eh, acum ca s-au terminat cu bine alegerile, ca am terminat naveta zilnica la birou, incep sa stiu din nou cand este weekend, sa mai scriu pe blog, sa mai raspund oamenilor la mesaje pe facebook😀, sa ma mai bucur de ploaie (caci inainte era un chin o zi ploioasa cand trebuia sa astepti jumatate de ora in statie… cu sandale, cu o geanta grea pe umar, cu o alta in mana cu laptop cu tot, fara geaca si umbrela) si sa imi fac timp pentru mine. Macar pentru putin timp, caci curand vin alte planuri, alte ocupatii.

One thought on “Un final si alte inceputuri

  1. Bine ca ti-a trecut ! Lasa legea ,lasa geanta grea ,lasa umbrela , uita relele dar pastreaza ce crezi ca a fost bun in perioada asta putin mai agitata .Tu contezi !!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

