Scars are tattoos with better stories

Un om fara cicatrici din copilarie e un om cu prea putine amintiri. Zau asa.

Va spun eu, mandra purtatoare de nenumarate urme dispuse pe tot corpul, baietoasa cu acte regula inca de pe vremea gradinitei.

O cicatrice zdravana fix pe centrul genunchiului stang imi aminteste intotdeauna de cursele facute pe strada pe care am copilarit. Din deal pana in vale, toata strada era a mea si a vecinilor cand era vorba de vazut care este cel mai rapid. Desigur ca prea rapida nu am fost niciodata, poate si de asta am ramas cu semn, sa imi amintesc ca sportul nu este nicidecum de mine…caci intotdeauna ma impiedica ceva sa ajung la tinta… cum s-a intamplat in aceea zi, cand alergand dupa o motocicleta, am cazut in genunchi si pietrele mi-au pus gand rau, ramanand cu ditamai amintirea, de numai o placere nu-i de a purta fuste deasupra genunchiului😆

O dungulita subtire de vreo 2 cm, pe un deget al mainii drepte imi aminteste de o dupa-amiaza strasnica petrecuta cu verisorii mei, la ei acasa, unde m-a intampinat cu mare drag noul lor caine, infingandu-si coltii in mana mea. Dar ziua nu s-a terminat astfel, caci noi aveam totusi planuri marete, de a juca baschet in curtea prea putin incapatoare si plina de custi cu iepurasi. Si iata-ma miscandu-ma frumos spre cosul improvizat (dintr-o tarna stricata), aproape victorioasa, cand tocmai ce ma mangaia din plin pe pleoapa o tabla ce acoperea una dintre custile urechiatilor. Moment in care m-am ales desigur cu o noua dunga, ce traverseaza pleoapa ochiului stang.

Nici ochiul drept nu a ramas mai prejos insa, din simpatie pentru primul ranit, s-a ales si el cu un semn, de data asta din vina unui coleg prea “glumet” din fire care a facut contact cu ochiul meu, in drum spre casa, venind de la scoala.

O plimbare in cautare de ciuperci s-a soldat nu cu o punga de ciuperci, dar cu o taietura intr-o sticla, la glezna. Ciuperci de-as fi gasit, le-as fi adus acasa cu zambetul pana la urechi, probabil ar fi ramas nemancate de teama sa nu fie otravitoare si ziua ar fi trecut neobservata. Cicatrice de am capatat, tin minte cat voi trai de cum am plecat noi, marii temerari, copii de cate un metru si-un stilou, sa cutreieram dealurile inflorite😆

Astea sunt doar cateva… amintiri din obrazniciile de pe vremea gumei turbo si bomboanelor bonibon. Si zau ca as mai vrea alte zeci asemenea, decat ranile de pe vremea facultatilor. Caci genunchii juliti si coatele lovite se reparau cu pansamente si leucoplast, in schimb inima, cel mai adesea, nu are ca leac nici macar timpul…

Six types of glue ain’t gonna fix you

Time ain’t gonna cure you honey, time don’t give a shit.

One thought on “Scars are tattoos with better stories

  1. Asa e, ai mare dreptate !… Si eu am o cicatrice de toata frumusetea pe nas de cand am gasit pechinezul meu dormind pe perina si am vrut sa-i soptesc la ureche sa se de-a la o parte… asa ca mi-a „soptit” si el la randul lui si m-am ales cu 3 copcii si o cicatrice de toata frumusetea… dar cele mai dramatice sant cicatricele de pe suflet… unele inca ma dor… nu ai zice ca sant facute cu 20 de ani in urma…

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

