Coletul meu naturist

Ieri, pe la pranz, am ratacit mai bine de o jumatate de ora pe site-ul Vegis, care ofera fel si fel de bunatati, toate 100 % naturale – alimente (cereale, seminte, uleiuri, paste etc), remedii ( unguente, tincturi, siropuri), detergenti, ceaiuri, cosmetice, tratamente pentru acnee, tratemente de slabit si altele.

Intrasem interesata in primul rand de detoxifiere si de produsul detoxicolon despre care tot citisem de o vreme incoace… dar m-am lasat furata de peisaj si pana la urma am facut ditamai comanda la ei. Noroc ca toate produsele sunt la pret de producator si aveau oricum si multe promotii pe site. La detoxicolon am primit gratuit un flacon cu 60 de comprimate pentru slabit si o brosura despre detoxifiere. Apoi pentru ca m-am inscris la newsletterul lor, am beneficiat de o reducere in plus la produse, iar pentru ca am comandat produse de peste 150 lei, am primit si transport gratuit.

Foarte constiinciosi, mi-au trimis si mail sa ma anunte ca au livrat comanda si pachetul meu este pe drum. Dimineata, nu apuc bine sa citesc mailul, ca imi si suna telefonul… sa ma intrebe curierul adresa mai exacta, caci era deja la vreo 5-10 minute distanta de mine.

Lenesa de mine, abia trezita, fuga repede, schimba pijamalele, strange repede parul si viteza afara sa ii intampin pe domnii curieri.

Mi-am luat bagajelul, ambalat cu mare grija si cu aceeasi viteza l-am si desfacut. Totul a fost asezat frumos, in siguranta, sticlutele chiar au fost puse si in pungulite, sa nu cumva sa curga din ele si sa mai pateze vreo ceva, asa ca nota 10 pentru transport.

Am si pozat produsele, sa ma mandresc cu ele😀 O parte sunt pentru mine, o parte pentru restul familiei… ca doar deh, sa mai invatam si pe altii bio😆


5 thoughts on “Coletul meu naturist

    • Da😀 Pai pungutele mai mici erau mai putin convenabile, ajungea sa fie kilogramul mai scump decat daca luai in cantitate mai mare… ca de obicei, asa ca am zis mai bine sa ma asigur pentru mai mult timp😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

