La pescuit

Sa ne intelegem de la inceput… eu nu stiu o iota despre pesti. Nici denumiri, nici categorii, nici unde, nici cum, nici cu ce pot fi prinsi. Colac peste pupaza, nici n-am mancat si nici nu mananc peste – o situatie pe care, insa, incerc sa o remediez.

Daaar intotdeauna m-a atras ideea de a pescui. Sa fie in cel mai mic petic de apa, cu cea mai stramba undita, dar sa prind si eu macar cel mai mic peste existent 😀

Azi am fost cu mai multi prieteni la padure, gratare si pescuieli in Dunare. Cum unul din baieti si-a abandonat undita pentru table, m-am infipt si eu pe mal, zic sa arunc si eu undita macar o data in joaca. Tot in joaca am si scos-o din apa, dupa cateva minute… dar s-a dovedit a fi ghicit bine miscarea, caci am si prins un prichindel. Un pestisor, sa zicem auriu, care nu mi-a indeplinit nici o dorinta, dar mi-a inveselit ziua lasandu-se pacalit de undita mea. Astfel se poate spune nu doar ca eu l-am pescuit pe el, ci si ca el mi-a pescuit mie un zambet larg, intr-un weekend in care, de altfel, nu am fost deloc in apele mele.

2 gânduri despre „La pescuit

  1. Foarte frumos, si eu sant pescar si cred ca pescuitul este o petrecere foarte frumoasa a timpului liber.. totul se petrece in natura si in liniste, am mers odata si la iarba verde si m-au omorat niste conationali cu manelele lor, de atunci nu am mai dat pe acolo 😀

    • Te inteleg perfect… am si eu niste vecini care tin neaparat sa ne impartaseasca aproape in fiecare weekend gusturile lor muzicale „minunate” 😆
      Dar ieri am avut noroc si am nimerit intr-un petic de natura in care chiar eram doar noi, nu ne-a deranjat nimeni. Asa se merita…
      Altfel, in imprejurari de care spui si tu, numai liniste si timp petrecut frumos nu mai e 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

