(Paper Scissors) Rock(s)

La cat de dimineata m-am trezit astazi, trebuia sa ajung pana in Tenerife… daca ar fi sa ma iau dupa vechiul proverb 😀 N-am ajuns in nici un taram de invidiat, dar am ajuns in schimb in cabinetul doctorului, pentru un set de analize generale.

Ziua a decurs ca orice alta zi de mers la doctor. Plecat de acasa cu bani in buzunar, intors acasa, fara bani, dar cu punga de pastile. Caci cand s-a pomenit sa fie cineva gasit sanatos tun?

Eu, pe langa pastile, trebuie sa ma imprietenesc la catarama cu ceaiul din codite de cirese… caci rinichilor mei li s-a urat cu viata de organe loryloocesti, asa ca mai nou si-au tras companie niste pietricele de toata frumusetea.

Dar nimic greu pe frontul de vest, Loryloo e mai tare ca piatra!

3 gânduri despre „(Paper Scissors) Rock(s)

  1. Eu iau de 4 ani Cystone pentru pietre la rinichi :(…
    aproape in fiecare an aveam probleme cu rinichii :(…
    am stat in spital de m-am urat… doar imi amintesc si se face pielea de gaina pe mine…

    De cand iau Cystone (doua pe zi ) nu am mai avut probleme deloc .
    Iti doresc din suflet multa sanatate si numai bine si tie si familiei tale !

    • Uf, imi pare rau sa aud ca ai avut necazuri asa mari. Sper sa nu se agraveze si la mine, imi dau silinta sa rezolv problema asta cat mai repede. Multumesc mult pt urarile de bine, multa sanatate si liniste sa ai si tu, caci ai tras pana acum destule!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

