Cadoul perfect

„The human heart has hidden treasures, in secret kept, in silence sealed. The thought, the hopes, the dreams, the pleasures, whose charms were broken if revealed.”

(Charlotte Bronte)

Intr-un film dragut pe care l-am vazut intr-o perioada in care il adoram pe Ryan Reynolds, o tanara avea o intreaga colectie, foarte interesanta, de carti… colectie cuprinzand de fapt aceeasi carte in tot felul  de variante, editii, edituri (de ce, vedeti in film :D). „Jane Eyre” se numea cartea, „Definitely, maybe” se numeste filmul de care va spun.

Asemenea lui April, tanara din film, si eu am o pasiune veche pentru surorile Bronte. Preferata mea a fost insa dintotdeauna Emily si desigur si a sa opera „La rascruce de vanturi” – cartea mea preferata din toate timpurile. O aveam deja in biblioteca in doua variante. Dintre care una foarte veche, de prin anii ’60, dar cu care eu m-am intalnit prin clasa a 8-a, cand mi-a daruit-o tata, iar eu nu am lasat-o din mana o zi intreaga, pana am terminat-o de citit. Intre timp, am mai citit-o de cateva ori, pentru ca mai apoi sa mai am inca o varianta a sa, intr-o editie mai noua.

Astazi am adaugat-o si pe a treia, dupa ce am primit unul dintre cele mai frumoase cadouri posibile. De la Ty, colectia  „Surorile Bronte”, intr-o varianta teribil de draguta, ce m-a cucerit pe loc. Le voi citi pe toate cu cea mai mare placere, mai ales stiind ca mi-au fost daruite cu dragoste… si ca au fost scrise cu atata pasiune de minunatele surori.

Cadoul perfect pentru un cititor inrait si un fan Bronte🙂 Multumesc din inima, Ty!

3 thoughts on “Cadoul perfect

      • E genul de carte din care chiar am invatat ceva , nu doar o poveste frumoasa , si cred ca asta ar trebui sa fie scopul final al literaturii, sa ne educe.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

