Intr-o alta viata am fost wedding planner…

…sau am vrut sa fiu cu toata ardoarea. Nu ca m-ar tine milioanele de idei treaza noaptea, ci pentru ca sunt omul detaliilor (intr-un stil exagerat) si ma topesc dupa nunta orisicui.

Cu ceva timp in urma, am ajuns din intamplare pe blogul Danei Rogoz. Asa am aflat ca urmeaza nunta sa, iar din ce se anunta, avea sa fie cu adevarat speciala…

Misiune indeplinita, caci din cate reiese din postarile si pozele de pe blog, Dana si Radu, mirele sau, au reusit sa creeze nunta perfecta.

Pe mine m-a cucerit pe deplin si m-au fermecat toate detaliile… caci o parte dintre ele mi le imaginam si eu ca facand parte din scenariul nuntii mele de vis :). Mi-a placut TOT. De la ideea petrecerii in gradina, cu felinare, ghirlande de becuri, pom pom-uri colorate, in lila, vernil si ivoire… pana la domnisoarele de onoare, in rol de zane bune, cu discrete coronite impletite din flori de musetel si rochii de culoarea lavandei. De la ramele cu fotografii prinse pe copaci, pana la invitatiile scrise de mana, cu versuri  din „Visul unei nopti de vara” a lui Shakespeare. De la buchetul simplu, doar din floarea miresei, pana la melodia de la valsul mirilor – Summer in Siam, The Pogues. De la ghivecele cu flori de camp, de pe mese si care mai apoi au fost daruite invitatiilor, pe post de marturii, pana la cearsafurile intinse pe iarba, cu perne, cosuri de paie si cufere, in care se gaseau papuci, pentru doamnele cu tocuri, si sprayuri autan, pentru micii intrusi. De la intrarea mirilor in „scena”, pe o bicicleta rosie tandem, pana la tortul in forma unor buturugi suprapuse, pe care erau scrijelite initialele numelor lor, ca in coaja unui copac. De la biletelele de pe scaunele mirilor – „mire” si „mireasa”, scris de mana, pe cate un carton colorat, pana la, desigur, rochia delicata a Danei…

Asa arata o nunta de vis… visul unei nopti de vara.

Aceeasi atmosfera romantica, discreta, relaxata, deosebita, mi-ar placea si la nunta mea… atunci cand va fi vremea :). Dar pana atunci, toata admiratia pentru nunta Danei si Radu Dragomir.

Ps: Am uitat un amanunt important. O petrecere atat de frumoasa nu putea sa se finalizeze decat cu o luna de miere tot de vis. Cei doi planuiesc sa plece cu rulota, prin intreaga Europa ♥.

Foto: Blog Dana Rogoz

Un gând despre „Intr-o alta viata am fost wedding planner…

  1. Pingback: Traiesc pentru a iubi | touchofadream.ro

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

