Little things that make my world go round

( Leapsa de la sis’ Alina )

Marile mele pasiuni s-au mai schimbat de-a lungului timpului… cum era si firesc, cred. Dar sunt trei care au ramas aceleasi de vreo… 20 de ani incoace, sa zicem (pff, al naibii, ce mai trece timpul). Literatura, muzica si patinajul. Toate trei pentru minte si pentru suflet.

Cartile mi-au fost prietene de nadejde de cand ma stiu. Mi-au adus si liniste, si alinare, si bucurie si tot ce am avut nevoie. Toate astea sunt valabile si pentru muzica, desi gusturile s-au mai schimbat. Cat despre patinaj… deja ma stiu cam toti cei din blogroll ca sunt „fata cu patinajul”, cea care ii inebuneste cu posturi extralungi si dese in timpul competitiilor importante. Si nici n-as putea altfel, caci atunci cand patineaza oameni extraordinari precum Plushenko, Lambiel, Takahashi, nu  poti sa nu te dedici si tu trup si suflet.

Iubesc de asemenea sa fac fotografii si tanjesc dupa un aparat performant… caci am ghinionul ca toate pe care le cumpar sau le primesc sa se strice, cu sau fara motiv…cum s-a intamplat recent cu nikonul primit de ziua mea. Pentru cei interesati, sa stiti ca pentru urmatoarea zi de nastere…mi-as dori un canon, mai rezistent daca se poate😆

O pasiune mai noua este handmade-ul  si de aceea in laptopul meu o sa se  gaseasca intotdeauna fel si fel  de modele de cercei si bratari, de tipuri de margele, tutoriale si alte idei de tot felul. Cel mai drag imi este sa fac cercei in tot soiul de culori. Nu sunt nici pe departe atat de priceputa pe cat ar trebui, dar pentru mine e mai important sa fie facute lucrurile cu dragoste, decat sa fie perfecte.

Si chiar de ma afund uneori in margele si le mai pierd prin camera, mai raman cu ele prin buzunare, cu ate prinse de bluza sau mai stiu eu, nu am uitat si nu am lasat deoparte nici gatitul. O activitate  care imi aduce satisfactie mai mereu, mai ales atunci cand se desfasoara cu muzica pe fundal si cand se termina cu zambetele tuturor celor de la masa, in semn de multumire.

Imi iubesc colectia de monezi, despre care planuiesc sa va povestesc o data. Iubesc orice tine de Egiptul antic si se poate vedea clar in biblioteca mea, care are un raft dedicat in totalitate Egiptului. Ceasurile, animalele, florile, globurile din calatorii. Momentan am doar doua… dar asta nu e un motiv sa nu incep o adevarata colectie, ci din contra, un motiv in plus sa calatoresc mai mult🙂.

Cutii, cosulete, cufere, orice lucru in care se poate depozita ceva. Un lucru pe care desigur mama nu ar putea decat sa il urasca, intrucat toata viata i-am umplut casa cu tot felul de nimicuri nefolositoare, dar pe care imi era si imi este drag sa le strang in zeci si zeci de cutiute.

Agendele. Intotdeauna sunt dispusa sa imi cheltui banii pe o agenda frumoasa, chiar de va sfarsi ca multe altele, prin sertare, neterminata. Una singura a fost scrisa pana la ultima pagina, inclusiv pe coperti, iar aceea cuprinde unul dintre cele mai frumoase capitole din viata mea.

Si ca sa fiu macar cu o chestie la moda, ador gentile. Sunt de parere ca niciodata nu poti spune ca ai prea multe genti😆

Sunt o parte din lucrurile marunte care imi bucura sufletul zi de zi si imi fac lumea mai frumoasa, alaturi, desigur, de oamenii importanti din viata mea – familie si prieteni.

2 thoughts on “Little things that make my world go round

  1. Aiurila, Nikon e o firma buna, aparatele sunt bune. Eu am unul de aproape un an si nu am avut nici o problemuta cu el!🙂
    Asa, gentile, de un an de zile, le ador si eu. De la o persoana ce avea doar una si aia sport am ajuns sa am 8, de la cea mai mica la cea mai mare!😆

    • Stiu foarte bine ca Nikon e tatic in aparate foto, dar imi curg ochii dupa un Canon anume si tinand cont si de experienta nefericita cu al meu, care a luat-o razna fara motiv… tind acum spre cel de-al doilea mare nume in aparate. Acum, nah, zic si eu asa, pe dorinte… dar n-as zice nu nicicand nici unui Nikon😆 Ce o fi, grozav sa fie!😀
      Cat despre genti, n-am tras nici eu prea mult cu ele in trecut. Eram adepta rucsacelor. Noroc ca mi-a trecut si acum mai am numai 2-3 rucsace (dintre care port numai unul, cand plec pe undeva departe). La genti nu le mai stiu numarul, dar vreo 15 tot sunt. Majoritatea cu toarta mare, sa le port crossover, caci cu cele „prea de doamne” nu cred ca o sa ma obisnuiesc vreodata😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

