Wishlist [6]

A durat cam mult pana m-am hotarat eu sa invat sa merg pe bicicleta, dar nu prea mult sa ma decid ca imi si trebuie una, de data asta nu cu imprumut.

Asa se face ca de vreo doua  luni, am adaugat pe lista de dorinte o bicicleta. Verde, rosie sau crem si musai cu minim un cos de rachita. Pentru flori, fructe si alte nimicuri loryloocesti.

Imi imaginez deja toate plimbarile pe care le-as face si zambetul, linistea de pe fata mea, in adierea vantului… intocmai precum in scena din City of angels, cu Meg Ryan. Doar ca,  desigur, fara acelasi final!😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

