Intuneric in culori

Saptamana trecuta, pe cand se vorbea la tv, la radio, pe net, numai despre concertul lui Lady Gaga, eu am fost la un concert Bosquito. Fara nevoie de deplasari, de bani dati pe bilete si cu (mai) multa pasiune pusa pe scena. Nu stiu cat se mai vorbeste acum despre Gaga, dar stiu ca ori de cate ori am intrat pe internet zilele astea, am dat peste tot de Bosquito si noua lor melodie „Intuneric in culori”, in colaborare cu Ovidiu Lipan Tandarica. Melodie pe care eu am auzit-o prima oara la concertul lor din Galati si care nu putea sa nu imi placa… vechi fan bosquito fiind, tot de caramea fiind si crezand  de asemenea „tu sa cauti dragostea, nu conteaza altceva”.

Un singur lucru ar fi de spus inainte sa pun linkul melodiei mai jos: sa nu ratati niciodata un concert Bosquito. O sa va umple de energie si optimism. Cat despre Radu, solistul trupei… e unul dintre putinii artisti care canta de zece ori mai bine live!  Caci simti pur si simplu cum canta din toata inima.

9 thoughts on “Intuneric in culori

  1. Pingback: Zi de leapșă :) - Roxana Chița

    • Ce bine ca nu i-au uitat fanii, chiar si dupa o pauza atat de mare.
      Si la concert a fost un public minunat! Sunt sigura ca si trupa s-a simtit bine.

    • Da, nu au stiut noutati, dar fanii adevarati au ascultat ce a lasat trupa in urma si acum i-au primit cu aceeasi dragoste (sau chiar mai multa) ca inainte de plecare.

  2. Pingback: Zi de leapșă :) | Roxana Țucmeanu Blog

  3. Pingback: Zi de leapșă :) | Rocsee 'sDreams & Realities

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

