Inca un an s-a mai dus pe tobogan

E ziua mea
Tine-oglinda n-o misca
Paru alb sta rebel
Insa zambetu-i la fel...

Timpul trece
Ma lasa rece
Pe dinauntru am ramas la fel…

Lasand la o parte metaforele cu parul alb (nu de alta, da’ doar nu m-oi face de ras chiar pe blogul meu), cam astea au fost gandurile de vineri, pe cand lumea m-a sarbatorit cu tort, confettii si urari de bine.

Si pentru ca mai este tort (am avut doua… pentru ca merit!😀 ) si mai sunt prieteni, de ce sa nu continue sarbatoarea si sambata? Cu ras pana ne dor obrajii. Si apoi si duminica, cu un alt sir de cadouri de tot felul.
Caci da, chiar daca actele se incapataneaza sa arate o varsta care nu ma reprezinta nici fizic, nici psihic, nicicum, anul asta ziua mea e ca-n povesti. Tine trei zile si imi aduce fericire cat pentru toata toamna.

5 thoughts on “Inca un an s-a mai dus pe tobogan

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

